9 June 2012

Still forever









Afgelopen week heb ik haast niet gepost, want vorige week zondag is Henkie aangereden, door één of andere eikel die gewoon is doorgereden. Henkie is dood, weg, ineens. Hij was nog niet eens één jaar, maar zo mooi en lief, en nu is hij plots weg, door één loser die niet kan rijden. We weten niet wie het heeft gedaan. Ik mis Henkie heel erg, en kan nog steeds niet bevatten dat hij echt ineens weg is. Het is alsof hij ieder moment weer gewoon de kamer in kan lopen. R.I.P lieve Henk.. <3

Liefs,

Charlotte

9 comments:

  1. Wat verschrikkelik voor je:( heel veel sterkte!!

    ReplyDelete
  2. Ow wat rot! En wat stom dat die lul gewoon is doorgereden! Toen ik mijn kat verloor (wel om een andere reden) was ik ook erg verdrietig, dus heel veel sterkte <3! Het was een mooie kat <3!

    xxx Katy !

    ReplyDelete
  3. Heel veel sterkte, wat een gek dat die gewoon is doorgereden!
    Echt erg voor je!
    xxx

    ReplyDelete
  4. Ow wat erg! Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik het las, heel veel sterkte!
    Echt een stomme zak als je doorrijd!

    Liefs met een dikke knuffel,
    Sharon

    ReplyDelete
  5. Dankje voor jullie lieve reactie's <3

    ReplyDelete
  6. Ah echt verschrikkelijk zeg!
    Heel erg veel sterkte ermee.
    Liefs lon

    ReplyDelete
  7. Oh mijn god, jeetje wat schrok ik van je verhaal. Henk is echt prachtig, wat heeft hij mooie ogen.. jeetje. <3

    ReplyDelete
  8. aag. wat zielig! maar wat een mooie kat was het!
    sterkte!
    loves, saar.

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!