21 June 2012

Filmen Skon

Scene 1, op de boot



met zn drieën

 Ook nog zelf filmen, die beelden worden ook af en toe gebruikt.

Nog even het script doornemen

Voor één scene moest het lijken of we helemaal nat geregend waren; dus expres water over je hoofd gooien! Gelukkig was het mooi weer...



Mijn tante werkt bij een bedrijf waar ze o.a. lespakketten maken voor scholen. In die lespakketten zitten ook altijd filmpjes. Vaak vraagt ze mij en mijn broertje om daarin mee te doen, wat we natuurlijk superleuk vinden. Dit keer gingen we filmen voor skon, een bedrijf voor naschoolse opvang. het verhaal dat we spelen gaat erover dat we op zoek gaan naar de waarheid achter het 'Loch Ness'mysterie. Ik heb nu al twee opname dagen gehad, deze foto's zijn van de tweede opname dag. De volgende is pas volgend jaar, want het wordt in delen gebruikt. Het derde jongetje dat je ziet is een jongen die bij mijn broertje op de basisschool zat. Ze hadden namelijk nog iemand nodig en hij vind dat soort dingen altjd wel leuk. Ik dacht, ik post het even want veel mensen vinden het wel leuk om te zien :)

Liefs,

Charlotte

3 comments:

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!