17 July 2012

I'm gonna read these books


Ik lees erg veel, ik heb waarschijnlijk de halve bibliotheek al uitgelezen en nog steeds vind ik het heerlijk om even lekker niks te doen. Om op de bank te liggen met een goed boek en helemaal op te gaan in het verhaal. Ik wil ook wat meer 'boeken' op mijn blog posten, daarom begin ik met een klein projectje. Deze 6 boeken ga ik de komende 3 à 4 weken lezen. Ik zal per boek een revieuw schrijven zoals ik dat al eerder heb gedaan met andere boeken.

De Chaos - Rachel Ward

Het toevallige leven van Justin Case - Meg Rosoff

Drift - Becca Fitzpatrick

De vertelsels van Baker de Bart - J.K. Rowling

Als flamingo's op het schoolplein staan - Wendy Wunder

Raak - Mats Wahl


2 comments:

  1. Zien er leuke boeken uit! Ik zou ook eens wat meer moeten lezen tijdens de vakantie :) Veel plezier ermee!

    xo
    Charlotte

    ReplyDelete
  2. Oehw die van Justin Case is leuk!
    Althans ik heb 'm lang geleden gelezen en ik kan me herinneren dat ik 'm toen erg leuk vond haha!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!