24 July 2012

Packing Bags


Tassen pakken voor op vakantie, altijd vergeet je wel iets! Ik tenminste wel, daarom heb ik een soort standaart lijstje in mijn hoofd gemaakt van spulletjes die je makkelijk vergeet.

  • Tandenborstel en tandpasta
  • Sokken
  • Opladers voor camera
  • Muziek
  • Haarelastiekjes
  • Papier en pennen, altijd handig
  • Plakband en een schaar
  • Pyama
  • Iets om te lezen
  • Zonnebrand

Ik ben al wat vaak deze spullen vergeten, doordat ik veel meer kelding meeneem dan nodig. Dan zie je die kleine dingetjes over het hoofd hè? :$
Vergeten jullie ook vaak spullen in te pakken op vakantie?

Liefs,

Charlotte

2 comments:

  1. Ik moet nog beginnen! Www.tw-of.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ik ben laatst nog dingen vergeten toen ik naar london ging!
    was mijn mobiel namelijk vergeten, haha! :P xx

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!