14 July 2012

Shoplog Juni & Juli 2012



Ik heb al een tijdje geen shoplog meer gepost, dus daarom deze post. Dit is, voor zover ik me ongeveer kan herinneren, wat ik de afgelopen tijd aan kleding heb gekocht. Het meeste H&M, zoals je ziet. Ik was laatst in de H&M en toen zag ik ineens deze panty met verticale strepen! Misschien weten jullie dat ik al een tijdje op zoek ben naar iets met verticale strepen, als je deze post hebt gelezen, dus hier was ik echt blij mee. Verder vond ik in een tweedehands winkel aan de oude gracht in Utrecht een paar bretels, voor maar €6,00! Ik heb ook een zomers jurkje, twee shorts en een hemdje gekocht, maar helaas zie ik het weer nog niet beter worden...

Liefs,

Charlotte


6 comments:

  1. Leuke aankoopjes, vind de kleur van het jurkje mooi :)

    ReplyDelete
  2. Leuke spulletjes! Dat zalmroze kleedje is mooi!
    xoxo

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke aankopen! :) Vind dat oranje jurkje zo leuk :) Heb je misschien wat tips om mijn blog leuker te maken? Xx

    ReplyDelete
  4. Leuke aankopen, die jurk is mooi!
    Loves!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!