19 July 2012

Tienertoer Dag 1

Dankzij de NS en Cjp bestaat de tienertoer weer! 3 dagen door het hele land treinen voor maar €33,-! Gister was het eerste dagje van mij en twee vriendinnen, Pien en Julia. We zijn naar Maastricht geweest, het was natuurlijk niet erg lekker weer, maar we hebben ook niet echt regen gehad. Donderdag gaan we naar Rotterdam en wat we vrijdag gaan doen moeten we nog even bedenken. Hier alvast de foto's van dag 1!




Twee uur in de trein zitten is niet erg als de hele coupé leeg is. De tijd vloog om en we hielden er hele leuke foto's aan over. Tussendoor bleek wel ineens dat de trein zou worden losgekoppeld, we moesten in het andere deel zitten! Voordat ik het door had waren die twee al door de treinpaden aan het rennen naar het andere deel, terwijl we net zo goed bij de volgende stop rustig buitenom hadden kunnen lopen. Maarja, een beetje avontuur is ook wel goed ;)


Toen we er waren moesten we eerst ongeveer tien minuutjes naar het centrum lopen, maar dat is niet erg want Maastricht is een hele mooie stad om doorheen te lopen!


Met bonnen die we online hadden gevonden en uitgeprint konden we gratis Oreo's ophalen bij de American Today, jammie! Hier zie je Pien en ik trots met onze Oreo's...



We hadden anzichtkaarten gekocht en moesten natuurlijk eventjes op de foto op dezelfde plek als de kaart :)



Deze mooie, roze dino stond op de kinderafdeling van Bijenkorf, hahaa..


Met Juul bij een heel vreemd beeld van iemand die een kip wurgt, yeeh!



Ahumm, Rock&Roll


Op het welbekende Vrijthof plein met Juul.

Ik heb een superdagje gehad en heb nu al zin in morgen! Als iemand nog goede ideeën heeft voor waar we vrijdag heen moeten, let me know!

Liefs,

Charlotte


5 comments:

  1. Gaaf zo'n tienertoer! Lijkt mij echt leuk =]! Ik ga dit denk ik ook doen =]!

    xxx Katy ^^!

    ReplyDelete
  2. Ziet er leuk en gezellig uit!

    ReplyDelete
  3. wat leuk dat jullie dat zo doen! ik ga de tienertoer ook halen maar dan om naar bloggerevents te gaan :) komt echt handig uit!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!