3 July 2012

Waar ik me aan erger

Iedereen heeft wel van die kleine dingetjes waar je je aan ergert. Mijn ouders en broertjes worden en gek van hoe ik me wel niet boos kan maken om van die dingen, dus dacht ik; ik post het op mijn blog :)
Want daar is een blog natuurlijk ook voor, om je mening te geven. Dus daarom deze post, waarschijnlijk komen er nog wel meerdere, maar dit is de eerste. Over... elektrische fietsen en andere elektrische vervoersmiddelen die even snel gaan als een fiets.

Oké, klinkt echt suf hè? Maar ik zal het even toelichten. Ik snap dat mensen een elektrische fiets, step of de zogenaamde 'segway' (Dat ding waarmee je op twee wielen door de stad kan rijden) gebruiken als ze een handicap hebben of niet goed genoeg ter been om lang achter elkaar te lopen of fietsen. Maar waarom zou je in hemelsnaam zo'n apparaat willen als je ook gewoon kan fietsen? Het gaat niet eens veel sneller dan een fiets (De meeste kunnen maximaal 20 km/u) en ziet er ook nog eens belachelijk uit. Ik denk dat dit soort uitvindingen enorm slecht zijn voor Nederland, zometeen is iedereen hartstikke dik en kijken ze verbaast op als ze iemand zien die gewoon loopt of fietst! Ik vind dat het voor luie mensen is. Als je dan zo nodig niet wilt fietsen, neem dan een scooter of zoiets maar niet zo'n suf apparaat.

Hahaa, nou ik denk dat mijn mening wel duidelijk is, maar nu wil ik natuurlijk jullie mening weten, dus laat een reactie achter waarin je zet of je het eens of oneens bent.

Liefs,

Charlotte



9 comments:

  1. Haha die foto :) Ik begrijp wat je bedoelt, mijn zus vergelijkt dit altijd met Wall-e. In die film zijn alle mensen dik, haha. Dit kan eigenlijk wel de toekomst zijn..
    Leuke post :)
    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja inderdaad, hahaa geniale film :)

      Delete
  2. Hahaha die foto! Leuke post!

    ReplyDelete
  3. Haha, supergrappige ergenis, maar ik snap 'm wel! Die laatste foto is ook geniaal! liefs.

    ReplyDelete
  4. Ja, ik vind het ook raar, maar ik denk ook dat mensen hem niet zomaar hebben. Zoals je al zegt het ziet er niet mooi uit en iedereen heeft meteen een oordeel klaar. Dat ga je toch niet voor de 'lol' doen.
    Fietsen en lopen is inderdaad veel gezonder voor je en ik vind dat dat ook gestimuleerd moet blijven.

    ReplyDelete
  5. Zo'n fiets is hartstikke handig =) Mijn moeder heeft er 1, en fiets er af en toe mee, mooi skuuren met dat ding haha. Ik bedoel jij zit er toch niet mee dat mensen dik zijn?

    ReplyDelete
  6. hahaha, you made my day!
    geweldige post girl
    liefs x

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!