8 August 2012

Back from the UK

Ik ben terug! Na twee hele leuke weken Engeland en Schotland zit ik weer thuis. We gingen met de boot heen en terug, we vertrokken rond een uur of 5 en dus bleven we ook op de boot slapen. Dat was echt heel leuk, een soort mini cruise. We hebben een rondreis gemaakt door Engeland en Schotland en hebben op 4 verschillende campings in een huisje geslapen. Overdag gingen we dan haast iedere keer ergens heen. Veel kastelen, want die hebben e echt te veel in Engeland, maar ook 2 dagen naar Edinburgh, een dagje York, New Castle, naar het strand, een gekke 3D expositie, een tocht door een grot en nog veel meer. Echt heel lekker weer was het natuurlijk niet, maar we gaan ook nog naar Zwitserland dus daar ga ik lekker niks doen en bruin worden, hahaa :)
Op vakantie krijg ik altijd leuke idee├źn voor posts, dus jullie kunnen er weer veel verwachten. Ook ga ik nog dag 2 en 3 van de tienertoer posten deze week.
Nu ga ik eerst op al jullie leuke blogs kijken!

Liefs,

Charlotte

voor de boot met mijn broertje

Er is echt heel veel mooie natuur

Het kasteel waar Harry Potter is opgenomen, met twee Harry Potter look-a-linkes :)


Door de grotten!

Bij een aquarium :)

6 comments:

  1. super leuke foto's en wat gaaf dat van HP!! xoxo

    ReplyDelete
  2. Jaaaa ga je alles vertellen! Hahaa maar jij ook over Engeland! Moeten echt nOg even een keer afspreken!! Wanneer ga je naar Zwitserland? (zeg maar even op fb anders ;)) hahaa loveyouuuu en wordt top volgend jaar (:

    ReplyDelete
  3. Ik dacht even dat de poppen echt waren , maar toen ik beter keek niet , haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa, ze waren ook echt! Gewoon hele goede look-a-like acteurs! :)

      Delete
  4. Ziet er leuk uit!
    &De Harry Potter look-a-like ziet er wel goed uit haha, ik zou zo denken dat hij het echt was!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!