1 September 2012

I'm Back (Again)

 
Ik ben weer terug van vakantie. De afgelopen twee weken heb ik lekker niets gedaan in Zwitserland, in het huisje van mijn opa en oma. Nouja, niets... we zijn naar Milaan,  en Luino gegaan en hebben lekker de hele dag gezwommen in het zwembad in de tuin. Het was ook heerlijk weer, vooral de eerste week, toen was het op sommige dagen wel 36 graden! Ik ben dus wel lekker bruin geworden, want hoewel Engeland geweldig was, was daar niet echt veel zon. Een doevakantie en een luiervakantie, de ideale combinatie vind ik zo.
 
Morgen post ik de foto's van Zwitserland en vanaf dinsdag moet ik weer naar school, waar ik dit jaar samen met Tessa maatje ben. Wat inhoudt dat ik en Tess dit jaar een soort hulpjes van de mentor van een brugklas zijn. Superleuk, want we gaan gewoon lekker gek doen en mogen mee met de uitjes van de bruggers.
 
Liefs,
 
Charlotte
 
 
 

2 comments:

  1. Leuke post =]! Ik ben benieuwd naar je foto's van Zwitserland =D! Succes op school alvast ^^!

    xxx Katy ^^!

    ReplyDelete
  2. Great Post. I follow your Blog.
    Please follow me.
    A.

    dramaticmode.blogspot.it

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!