24 September 2012

Last two weeks 24-9-12


De laatste drie weken eigenlijk, want ik ben vorige wee zondag vergeten te posten. Ik heb het erg druk gehad omdat school weer is begonnen. Ik was ook nog maatje, oftewel een bruggerbegeleider. Ik moet ook weer eventjes inde blogvibe komen, wat inspi opdoen en tijd maken om jullie blogs te lezen, want dat is wat ik heel graag doe. Kortom, ik moet nog wennen dat de vakantie over is.

Huiswerk, huiswerk, huiswerk. Pfft, wat is het weer druk. Voor vandaag moest ik een aardrijkskunde verslag schrijven, een reclamefolder maken, een scheikunde toets leren, wiskunde en Frans opgaven maken en een nederlandsverslag inleveren. Dat laatste heb ik nog niet gegaan, waardoor ik nu een puntje aftrek krijg helaas. Daar moet ik dus ook nog voor aan de slag. Morgen gelukkig even geen toetsen of andere moeilijke opdrachten. Ik moet echt beter gaan plannen vind ik.

Verder is het natuurlijk bagger weer. Iedereen die mijn blog leest weet dat hoe beter het weer, hoe beter mijn humeur is. Helaas regent het constant en waait het, niet zo'n beetje ook. Ik kwam thuis en was helemaal nat en bijna van mijn fiets gewaaid. Ik ga deze herfst mijn best doen om de goede kanten van dit weer in te zien, om te begrijpen hoe mensen regen 'gezellig' of 'lekker fris' kunnen vinden...

Heel leuk nieuw, waarvan ik net achter kwam dat nog niet heb gepost! We hebben een nieuw katje! Hij heet Woody en is echt heel schattig. Hij is een beetje bruin/grijs en heeft een plat snoetje. Hij is heel ondeugend en echt een typisch klein katje, zo lief! Hem zullen jullie dus nog veel spotten op mijn blog.
Ik heb de laatste week 7 tenniswedstrijden gespeeld voor onze clubkampioenschappen. Ik tennis middelmatig, maar deed gewoon mee voor de gezelligheid. Toch heb ik twee bekers mee naar huis mogen nemen, de 2e plek van gemend dubbel t/m 14 en de 2e plek van de verliezersronde (wauw) meisjes enkel t/m 14. Hartstikke leuk natuurlijk, bekers zijn altijd welkom op mijn kast. Dat staat zo leuk :)

Nu moet ik maar aan mijn huiswerk en daarna ga ik nog wat postjes plannen voor de rest van de week.

Liefs,

Charlotte

Op de tennisclub met Pien en onze bananen :)


Woody speelt constant <3

Woody!

Bruggers begeleiden met Tess, Simone &Lisa

Volg op mijn instagram; @charlottearnoldy


2 comments:

  1. Leuke foto's! Succes met je drukte op school :)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!