2 September 2012

Last Two Weeks

Altijd als er iets leuks is gebeurd post ik dat zomaar op een moment dat mij goed uitkomt. Daardoor is mijn blog een beetje onoverzichtelijk. Nu heb ik mezelf voorgenomen ieder zondag een 'last two weeks' post te maken. Nou de titel zegt het al, de post gaat over wat ik de laatste twee dingen heb gedaan.
 
De laatste twee weken zat in in Zwitserland! Superleuk natuurlijk, lekker weer, rustig aan doen, een privé zwembad en een paar shopdaagjes o.a. in Milaan. Ook zijn we naar de dierentuin geweest waar je de beesten zelf mag voeren (de meeste dan, de leeuwen eten helaas geen banaan en popcorn). Ook zijn we een dagje naar het meer geweest en heel vaak naar Lugano. Het mooiste was de bergbeek. Ijskoud water en gigantische stenen met af en toe kleine strandstukjes. Hier de foto's. 
 
meer van Lugano

Lugano

De bergbeek, ijskoud!



Milanoo!

Er zaten natuurlijk ook allemaal superdure winkels, maar verder dan voor de ruit kwam ik niet, iets te duur maar ;)
 
 

Mijn eerste keer in een abershop :)

Zwembad

Charmingg



In de dierentuin, aapjes voeren.

 



Nutella <3

 
 
Dat heb ik de afgelopen 2 weken gedaan, lekker uitrusten. Morgen moet ik mijn boeken ophalen en dinsdag weer naar school. Zijn jullie al begonnen met school?
 
Liefs,
 
Charlotte
 
 

3 comments:

  1. Wat suuuuper leuk!' Ook wat gekocht bij de a&f? Hahaa, ben echt benieuwd naar je verhalen, gooi me d'r vrijdag maar eerst de Willem 1 dagen, aaah wat ben ik jaloers! Hahaaa tot morgen mop <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yep, een shirtje, komt nog wel op mijn blog. &idd, tot morgen! liefsx

      Delete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!