29 October 2012

DISNEYLAND Paris - Deel 1

Weer naar school is geen pretje, maar mijn herfstvakantie was super! De laatste 3 dagen ben ik naar Disneyland Parijs geweest namelijk! Voor iedereen die het nog niet weet, ik ben een echte Disneyfan en vind het helemaal geweldig. Ik ging met mijn vader, moeder, twee broertjes en mijn tante, die nog extremere fan is dan ik:) Superleuk natuurlijk, ik ben in bijna alle attracties geweest, heb beide parades gezien, sta op de foto met een hoop figuren en heb alle Disneywinkeltjes van boven tot onder doorgespit, op zoek naar het perfecte souvenir. Het was wel ijskoud, vandaar de mutsen, sjaals en handschoenen. Hier deel 1 van de foto's.










Zijn jullie wel eens naar Disney geweest?

Liefs,

Charlotte

18 comments:

  1. Super leuk einde van je vakantie, daar ben ik echt al jaren niet meer geweest!

    ReplyDelete
  2. 't Ziet er echt super gezellig uit! Ik ben nog nooit naar Disney geweest, maar dat gaat vast nog wel een keertje gebeuren! Ook al weet ik dan niet of ik in alle attracties durf. ;)

    Liefs, Annabel
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  3. Superleuk Disney!
    Wil nog wel een keer naar toe met kerst!

    http://biancakramer.blogspot.nl/S

    ReplyDelete
  4. superleuke blog, zullen we elkaar volgen?
    Als jij mij volgt volg ik je terug moet je even in reactie zetten dat je me volgt xoxo

    ReplyDelete
  5. Disney is echt fantastisch! Het is allemaal zo sprookjesachtig en het lijkt de perfecte wereld, het is zoo jammer als je eenmaal weer wegmoet; je blijf helemaal in de sfeer van disneyland hangen:) Wil er zeker nog een keertje heen tijdens een kerstweekend, superleuk!

    Je foto's zien er trouwens erg leuk uit:)

    Liefs,
    Lisa

    ReplyDelete
  6. Ik wil daar echt nog een keer heen, ben er ooit geweest toen ik heel klein was. Weet ik niet zo veel meer van helaas ;) x

    ReplyDelete
  7. Superleuk! Ik ben er 4 jaar geleden nog geweest, toen was het gelukkig mooi weer want ik hou niet zo van attracties. Lang in de rij staan etc. is niks voor mij. Maar gelukkig is Disney ook gewoon prachtig om rond te lopen en winkeltjes te kijken! :)

    ReplyDelete
  8. Ik ben ook nog nooit in Disney geweest, lijkt me echt super leuk.. Denk dat ik toch wel ergens in November/December hier naartoe zou willen gaan!

    ReplyDelete
  9. Ik ben er twee keer geweest, een keer toen ik 4 was ofzo en 3 jaar geleden,
    wil er echt nog een keertje heen!

    ReplyDelete
  10. Wat leuk dat je naar Disney bent geweest! Ik ben er zelf ook al 3 keer geweest, mijn laatste keer was ook in de herfstvakantie van Brabant haha. Heb het ook heerlijk naar mijn zin gehad!

    ReplyDelete
  11. Ah ik wil daar echt graag nog een keer heen. Ik vond Disneyland altijd zo ontzettend leuk, vooral Minnie Mouse haha :) Leuke foto's!

    ReplyDelete
  12. Oh Disney! Wat leuk! Daar wil ik al een tijdje weer heen haha, de laatste keer was jaren geleden...

    ik volg je, volg je mij terug? (http://giventothewild.blogspot.com/)

    x Rosanne

    ReplyDelete
  13. Wat leuk!
    Ik vind dinsey altijd zo magisch.
    xxx

    ReplyDelete
  14. ah disney wat leuk!
    zullen we elkaar volgen?
    laat het me weten op mijn blog<3
    xxx
    macfleurr.blogspot.nl

    ReplyDelete
  15. Leuke foto's! Ik krijg zin om ook naar Disney te gaan!

    Arno - www.thereviewchannel.com

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!