4 October 2012

Help me out! Blogprobleem!

Ik heb een probleem! Mijn GFC is niet zichtbaar als je gewoon op mijn blog zit als follower. Daardoor kan niemand mij nu meer volgen met GFC. Ik vind dit zelf erg vervelend en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Als ik op mijn blogger dashboard zit en op followers klik, kan ik wel iedereen zien. Ook als ik de GFC gadget verwijder en hem weer opnieuw plaats werkt dat niet, maar als ik op voorbeeldweergave klik, zie ik de gadget weet wel. Ik heb even twee printscreens gemaakt voor jullie om het een beetje beter te begrijpen.

Dit is wat je ziet als je naar het adres van mijn site gaat:



Dit is wat je ziet in de voorbeeldweergave:



Als iemand mij kan helpen ben ik diegene echt heeeeeeeel erg dankbaar!

Liefs,

Charlotte

13 comments:

  1. Dat probleem had ik ook bij normaal internet. Maar als ik naar google chrome ging zag ik het wel, misschien werkt het ook zo bij jou? Succes ermee! liefs.

    ReplyDelete
  2. Dit staat er (in chrome) bij mij: Onze excuses...

    Deze gadget is onjuist geconfigureerd. Hint van webmaster: zorg dat de 'Friend Connect-instellingen - start-URL' overeenkomt met de URL van deze site.


    Dus misschien heb je daar wat aan ;)

    xx

    ReplyDelete
  3. Hmm, dus ik moet google chrome instaleren? Of bedoelen jullie iets anders?
    @Emma; ja dat had ik ookal gezien als ik via de ipad ging, maar dat google friendconnect instelling enz. zie ik nergens bij instellingen ofzo staan....

    iemand?

    ReplyDelete
  4. Ja, ik heb ff bij Chrome gekeken en er staat inderdaad dit...:

    Onze excuses...

    Deze gadget is onjuist geconfigureerd. Hint van webmaster: zorg dat de 'Friend Connect-instellingen - start-URL' overeenkomt met de URL van deze site.

    Dus dan weet ik het niet meer, sorry! liefs.

    ReplyDelete
  5. Geeft niet! Heel erg bedankt sws voor de moeite! X

    ReplyDelete
  6. Ah echt stom.. Ik hoop voor je dat het gauw weer goed komt.

    Liefs, Romy

    ReplyDelete
  7. Wat vervelend! Ik kan je niet helpen, sorry..

    ReplyDelete
  8. Sorry I can't help but I hope you manage to figure out what's causing the problem.

    ReplyDelete
  9. Volgens mij moet je via de instellingen doen. Dus opnieuw je URL intypen. Eerst type je iets anders en daarna weer opnieuw naar je originele. Ik hoop dat het werkt.

    ReplyDelete
  10. Wat vervelend zeg.. ik heb zelf ook geen idee.
    Ik hoop dat het snel weer verholpen is!

    Liefs Bo

    ReplyDelete
  11. Ik heb geen idee!Bedankt Charlotte voor je leuke reactie op mijn blog!X

    ReplyDelete
  12. Het is gelukt! Dankzij de reactie van Mi-lou! Je moest de link van je blog veranderen en daarna weer normaal maken. Nu kan ik al mijn volgers weer zien! Dankjewel, ben er echt heel blij mee. Sowieso bedankt voor alle reactie's ;)
    Liefs,x

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!