10 October 2012

Last Two Weeks 9-10-12

Past precies, Flipser <3


De laatste twee weken alweer, het gaat best snel, vind ik. Nog maar 12 dagen tot de herfstvakantie, ik heb er zo'n zin in! Wij gaan namelijk naar Dinseyland Parijs!!!!!!!!! Ik vind het zo leuk, ik ben namelijk echt opgevoed met Disney en vind het helemaal geweldig. Ik ben al eerder in Disneyland geweest, maar toen was ik nog best klein dus ik weet er niet meer heel veel van. Nu ga ik ieder klein detail in me opnemen, zodat ik het nooit meer kan vergeten. We gaan 3 dagen, echt geweldig. Met we bedoel ik mijn vader, moeder, twee broertjes, ik en... mijn tante. Zij is nog 20x erger wat Disneylovers betreft dan ik, dus het is superleuk om met haar door Disney te wandelen.

Maar nu even over de afgelopen twee weken. Ik heb niet zoveel foto's, maar wel veel te vertellen. Als eerste ben ik met de klas naar Duinrel geweest, wat heel gezellig was. Ik ben ook voor het eerst van mijn leven in een achtbaan geweest die over de kop ging. Nou nou, dat is toch niets? Nou voor mij wel, ik was er echt als de dood voor. Maar mijn vriendinnen hebben me zover gekregen en... het was superleuk, hahaa. Voor iedereen die ook zo'n angst heeft al ik, het valt echt heel erg mee, gewoon doen. De beslissing nemen om erin te stappen is misschien nog wel het engste :)

Verder had ik heel veel toetsen, maarja dat heb ik iedere week dus daar ga ik jullie maar even niet mee vermoeien. Want de leukere dingen zijn ook leuker om te lezen toch? Ik nog met een vriendin gelogeerd, Noor, dat was supergezellig. We zijn ook nog de stad in geweest en ze heeft mijn nagels gedaan, die staan ook op een foto hieronder. Ze kan dat zo goed, met van die dunne pennetjes enzo, niets voor mij, ik ben daar veel te slordig voor.

Morgen ga ik naar een hele grote tweedehands kledingbeurs in Rotterdam die mijn oma helpt organiseren, de Witte Olifant. Heb er echt zin in, lekker wat vintage spulletjes scoren(:

Hebben jullie al plannen voor de herfstvakantie?

Liefs,

Charlotte



Met Woody

Met Noortje in Duinrell

Nagels door Noorrrr

Woody spacet 'm



Boswandeling

5 comments:

  1. heeeeeel veel plezier in Disneyland (ik ben ook een disneyfanaat) haha. en wat een lieve kat heb je. xoxo

    ReplyDelete
  2. Wat een lieve katten heb je! Ik ben echt een kattenmens, dus dat valt mij altijd meteen op. ;) En die laatste foto is echt super mooi! Eerst dacht ik even dat het twee foto's waren haha. Veel plezier in Disneyland!!!

    Liefs, Annabel
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  3. Awh ,wat een leuke foto's! Wat leuuk, heel veel plezier!
    Liefs,
    xx

    ReplyDelete
  4. Pas maar op Mickey, lot, Mirjam en ik (tante van lot) gaan je knuffelen!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!