16 October 2012

VeroModa Rokjes Te Koop €5,-

Hee lieve volgers! Ik en mijn moeder hebben een halfjaar geleden 100 rokjes van de Vero Moda ingekocht. Deze verkopen we nu, met winst natuurlijk :) Maar €5,- voor een mooi rokje is toch niets? We hebben ze in haast alle kleuren, van xxs tot xxl, dus voor ieder wat wils. De rokjes zijn van lekker zacht, wol-achtig spul gemaakt. Hetzelfde als van die dunne vestjes van o.a. de Zara. Er zit elastiek bovenin, dus ze rekken heel erg mee en ook goed weer terug. Ze lubberen dus niet uit!

Ik weet dat mijn blog hier niet voor is bedoeld, maar éénmalig is niet zo erg toch? Als je interesse hebt, of je kent iemand die nog op zoek is naar zoiets, stuur dan een mailtje naar myjourneythrougstyle@live.nl. De rokjes zijn dus €5,- exclusief verzendkosten. Dit zijn alle kleuren:

1 comment:

  1. i love the colour! Nice photos :D
    Im following you now, mind to follow back? Kisses :*

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!