13 November 2012

DIY Necklace


Dit is Janneman Robbinson, voor de mensen die niet zijn opgegroeid met Disney & Winni the Pooh. Schattig he? Dit is een hele korte en simpele DIY met een leuk effect.

Wat heb je nodig?
-Een lintje
-Een poppetje om eraan te hangen.

Hoe werkt het?
Het poppetje dat je kiest moet wel op een goede manier aan het lint kunnen hangen. Janneman hield eerst een pluutje vast, die heb ik uit zijn hand gehaald en nu 'hangt' hij als het ware aan het lint. Het moet niet zo'n groot poppetje zijn, want anders is het iets te opvallend. Je haalt het lintje door het poppetje en maakt een knoopje bovenin, klaar ben je!

Simpel toch?

Liefs,

Charlotte

8 comments:

  1. Awww wat cute <3!

    xx Katy ^^!

    ReplyDelete
  2. Haha wauw! Dat heb ik nou nog nooit gezien!
    Ziet er super leuk uit xx

    ReplyDelete
  3. ah ik word hier echt helemaal blij van, wat een ontzettend lief en schattig idee!
    Misschien kunnen we elkaar volgen?

    www.gowk.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. persoonlijk niet echt mijn stijl maar wel creatief bedacht :)!
    x

    ReplyDelete
  5. Wat een leuk en creatief idee!

    ReplyDelete
  6. Ziet er leuk uit!

    www.denbelle.blogspot.be

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!