30 November 2012

Giveaway met WELOVECUTESTUFF


Ik heb laatst mijn 100e volger bereikt en daar ben ik natuurlijk superblij mee. Een winactie stond al een tijdje gepland en dit leek me een goed moment om te starten. Mijn tweede giveaway alweer, dit keer met de superleuke webshop WELOVECUTESTUFF. Ze hebben allemaal cute spulletjes; telefoonhoesjes, kussens, tassen, sieraden en ga zo maar door. Als je er iets besteld krijg je het thuis is een zorgvuldig ingepakt pakketje, erg leuk als dat door de brievenbus valt natuurlijk. Kortom, het is het zeker waard op een kijkje te nemen op deze shop; www.welovecutestuff.nl/

Over op de GiveAway, wat kan je winnen? Een superschattige pandaetuitje t.w.v. €7,50!

Wat moet je doen om meet te doen?
-Volg mijn blog met GFC of Bloglovin'
-Like WELOVECUTESTUFF op Facebook (Klik)
-Laat een reactie achter op deze post met daarin je e-mail & wat je allemaal hebt gedaan op mee te doen

Extra
-Plaats een artikel over deze GiveAway op je blog (+2)
-Plaats het onderste plaatje in je sitebar (+1)

De winactie loopt af op zaterdag 15 december om 19:30 uur

Als je liever je e-mail niet op internet zet, kan je me ook mailen: myjourneythroughstyle@live.nl


Doen jullie mee?

Liefs,

Charlotte

13 comments:

  1. Leuke winactie! Maar ik heb al een etui, en heb er dus geen nodig, dus ik laat deze even voorbij gaan.
    Succes!

    ReplyDelete
  2. Awwh, dat etui is zo schattig! :3 . Ik doe graag mee.
    Ik volg je op GFC en Bloglovin, ik heb WELOVECUTESTUFF op Facebook geliked. (Marit van Koppen). En ik heb de give-away in mijn sitebar gezet. :)
    x Liefs .

    ReplyDelete
  3. Ik snap precies wat je bedoelt! Het lijkt zo makkelijk maar het is zooo lastig! Ik had het filmpje echt al 3x weg gegooid tot ik het toch maar aan m'n vriend liet zien, hij was heel enthousiast. ik dacht echt: HUH? O.o haha toen dus toch maar online gegooid. bedankt voor je lieve berichtje, want het helpt me zeker wel!
    Succes met je give away :D Ik hoop dat er een heeeeeleboel mensen aan mee doen haha :D

    xx

    ReplyDelete
  4. Die etui is echt super schattuig!
    Ik volg je overal en heb het gelike'd ! :D
    extra reasons: ga eens op men blog and kijk naar men panda post,
    you'll get why ;)
    xoxo
    your fab follower
    J.
    >but hey I've got a new outfit-post, check it out maybe? :)
    I'd be honoured *read this in a British-accent* hihi ;)
    http://www.fabulosis.blogspot.be

    ReplyDelete
  5. Wat een super schattig :)
    Ik volg je via GFC en ik heb geliked op facebook.
    Heel leuke giveaway!
    missjustpretty@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Ahh hoe cutee!? Ik heb helaas geen Facebook :( als ik alsnog mee kan doen zonder Facebook dan doe ik graag mee ik volg je :D

    ReplyDelete
  7. Wat super schattig. Ik heb alles gedaan wat je moest doen!
    info@loislorinde.nl

    ReplyDelete
  8. Leuk ik had graag meegedaan maar hou me facebook liever vrij van allemaal vind ik leuk buttons. ;)

    ReplyDelete
  9. Ik doe natuurlijk mee! Heb de drie verplichtte dingen gedaan en zal je noemen in een post (als ik het niet eens weer vergeet)

    ;)

    xx

    ReplyDelete
  10. Leuke winactie! Ik volg je op gfc en heb de fb pagina geliked.
    Liefs,
    Lindsey.
    http://sparksandfairytales.blogspot.nl/
    agirlwholovesbeauty@hotmail.nl.

    ReplyDelete
  11. Ik doe mee!
    Ik volg je op bloglovin en heb je post geliked
    Ik heb de facebookpagina geliked
    en de afbeelding staat in de sidebar van mijn blog: www.floorsstyle.com

    ReplyDelete
  12. Ik doe mee, namens onze blog www.crea4ever.blogspot.nl
    Wij volgen je via bloglovin en we hebben je post geliked
    Op onze blog hebben we je site geplaatst! We hebben ook de facebook pagina geliked.
    joirka@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Dankjewel voor je reactie op mijn blog! Helaas ben ik te laat voor de winactie, wel een schattige etui! Ik volg je terug, leuke blog heb je :)

    Liefs,
    Aurelie

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!