27 November 2012

Last Two Weeks 27-11-'12



Weer iets meer dan 2 weken voorbij, de tijd vliegt als je het druk hebt. ik zou willen dat ik voor een weekje kon wisselen met mij katten, de hele dag lekker lui liggen slapen boven de verwarming of op het kleed. Het huiswerk is nog steeds veel, maar de toetsen worden wel minder. Ik had één week met 5 toetsen, echt vreselijk. Een voordeel daaraan is wel dat je het maar vast gehad hebt. Ik sta er nog steeds redelijk, alleen Duits balanceert op het randje van een voldoende (5,55) en voor Natuurkunde sta ik nog steeds een 4. Maar een vriendin van me gaat me bijles geven. Ik heb gewoon geen wiskundig brein ofzoiets. Ik leer echt heel hard en ik oefen, maar dan nog haal ik een onvoldoende. Ik was laatst ook een dagje echt ziek, erg vreemd want de laatste keer dat ik echt ziek was en niet naar school ben gegaan was in nog op de basisschool. Maar na een dagje ging het gelukkig weer beter.

Ik heb heel veel cadeautjes geshopt voor Sinterklaas, ik ga dobbelen met vriendinnen, surprises doen met mijn opa en oma en familie en nog dobbelen met familie. Ook ga ik nog dobbelen met de brugklas die ik begeleid, wat erg leuk is want ik mis een lesje daarvoor. Maar ik moest dus heel veel cadeautjes, gelukkig bestaat de Action, wat een heilige winkel is dat toch. Wat ik had gekocht ga ik nog niet zeggen, dat komt nog op mijn blog. Ik ben al helemaal in de Sinterklaasstemming. Mijn surprise ligt achter me te drogen en ik ben dit aan het typen met zo'n haarbandje met mijter van de Hema op mijn hoofd :)

Verder heb ik nog gelogeerd met Pien (van de tienertoer, remember?) toen hebben we de grote bak popcorn gemaakt op de foto. We gaan samen meedoen aan een talentenjacht waarmee je €500,- kan verdienen! We gaan een film maken waarschijnlijk, maar we moeten nog iets goed bedenken, willen we winnen. De chocoladeletter op de foto spreekt voor zich denk ik, WITTE CHOCOLAAAA!!!

Morgen dus dobbelen, waardoor ik vandaag al mijn huiswerk voor 2 dagen heb gemaakt. Ik heb erg zin in het dobbelen, ik heb het samen met een vriendin georganiseerd. We gaan met 8 mensen, iedereen neemt 3 cadeautjes mee, waarvan er minstens 1 serieus moet zijn. We eten daarna ook nog pizza, (Jumm).

Last but not least; Binnenkort komt er een GiveAway online!!
So watch my blog.

Liefs,

Charlotte


7 comments:

  1. hmm...popcorn ziet er lekker uit! je hebt het lekker druk met sinterklaas, hahah. maar wel gezellig toch! :D

    ReplyDelete
  2. Klinkt als een overvolle, drukke maar leuke tijd haha!
    Ik heb het ook veel te druk met vanalles en nog wat wat ik wil doen, ik ben ook 'begeleider' bij een brugklas (wij noemen het juniormentoren), en wij gaan ook dobbelen met sinterklaas haha!
    Ben benieuwd naar jullie film als 'ie klaar is, moet je 'm wel op je blog zetten! (:

    ReplyDelete
  3. Gezellig al die Sinterklaasvieringen. I like your blog! En superlief die foto van die kat. (:

    Liefs

    ReplyDelete
  4. Leuk geschreven! Je hebt een leuke blog!

    ReplyDelete
  5. Leuke foto's! Ik zie jou trouwens heel vaak reageren hihi dus ik dacht laat ik haar blog eens bezoeken! xoxo

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!