4 November 2012

Last Two Weeks 4-11-12


De laatste twee weken waren het tegenovergestelde van elkaar. De 1e week was het nog herfstvakantie. Ik ben naar de Primark geweest, naar Utrecht, heb een film gekeken met vriendinnen en ben 3 geweldige dagen naar Disneyland geweest. Helaas ging dit relaxde weekje te snel voorbij en begon alweer een nieuwe schoolweek. Ik had vorige week 4 so's, echt gemeen dat ze zoveel opgeven na de vakantie. Maar nu ik in mijn agenda kijk, heb ik volgende week nog veel meer so's en repetities! Help! Ik ga dus maar even snel wat leren, dan hoef ik minder te doen door de weeks. Eerst moet ik alleen nog mijn kamer opruimen, want wat een zooitje is dat! Gister heb ik mijn bureau gedaan, waar ik de meest wonderlijke dingen op vond. Een paar van die vreemde dingen zie je op de eerste foto; een chocoladepapiertje, een tekening op een zakdoekje, prijskaartje van Abercrombie, een woordspelletje en een Kazoe (zo'n gek toetertje). Inmiddels ben ik daar dus mee klaar, maar nu moet mijn nachtkastje, schoolboeken, make-up- en sieradendoos nog. Pfft, dat wordt druk vandaag. Wish me luck :)

Liefs,

Charlotte

Zo zien mijn aantekeningen eruit....

Een kopje thee met pepernoten, niets is lekkerder toch?

Wooddyyy

& Nog meer Woody, hij wordt steeds wilder hier eet hij zijn mandje op...

4 comments:

  1. Wat een leuke foto's! :)

    Liefs,
    Adriƫnne

    ReplyDelete
  2. Leuke post, leuke blog! :)

    Ik geef snorrenoorbellen weg op mijn site, misschien heb je interesse om mee te doen aan deze winactie? :) http://goldenmustaches.blogspot.nl/2012/11/winactie-moustache-oorbellen.html

    ReplyDelete
  3. love cat!!!!
    http://agoniiya.blogspot.com/

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!