15 November 2012

My favorite Fall/Winter collecties


Carven
Dit is mijn absolute favoriet. Mooi, niet al te donkere kleuren en heel klassieke kleding. Het schilderij dat op een aantal kledingstukken is verwerkt, zoals in dit rokje, is 'De tuin der lusten', van de Nederlandse schilder Hiƫronymus Bosch




Dolce & Gabbana
Ook dit was een hele mooie show met veel klassieke stukken. Veel bloemenprints, zoals D&G dat wel vaker gebruikt.


Fendi
Mooie, donkere kleuren met veel symmetrie. In de rest van de kleding zaten ook nog hele grote bontjassen en truien, me likes :)


J.W. Anderson
Ik had nog nooit gehoord van deze designer, maar wat een vrolijke en gekke collectie, hahaa. Vooral rechts vind ik erg leuk, met stip op stip.



Kenzo
Ik ben sowieso helemaal gek op de tijgertruien, geweldig zijn ze toch? De kleuren donkergroen en bordeauxrood vind ik heel erg leuk voor de herfst en winter, een top collectie naar mijn smaak. De verticale streep, waar ik al een tijdje fan van ben, in de broek vind ik ook heel erg mooi.



Paul & Joe
Een klein modehuis, maar met een hele mooi collectie. De prints vind ik erg leuk en vooral de stoffen onderscheiden zich heel erg van andere collecties. Fluwelen en zilveren broeken,mooie subtiele prints en af en toe een felle kleur, zoals het lichtblauw van deze jas.



Prada
Last, but not least. Een van de weinige collecties met heel veel kleur, ik vind het geweldig. Ik vind paars zelf echt geen mooie kleur voor kleding, maar bij zo'n jurkje vind ik het wel mooi. Echt een jaren 60 collectie, helemaal mijn smaak. Alleen die petten, hmmm, die moeten we maar even wegdenken :)

Ik heb al mijn favoriete collecties van de herfst/winter collectie 2012-2013 op een rijtje gezet. Welke is jullie favoriet?

Liefs,

Charlotte

2 comments:

  1. Oeh, leuk! Vooral Prada en Kenzo vind ik geweldig! :)

    Liefs, Annabel

    ReplyDelete
  2. PRADA!
    + loved and followed (96th) your blog,
    keep on going and mind checking out mine too and maybe give some feedback? :) (/follow)
    I'd be honoured
    xoxo
    J.
    http://www.fabulosis.blogspot.be

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!