5 November 2012

New In - Studs


Yeeeeh, ik heb mijn studs binnen! Na meer dan 2 weken wachten viel mijn pakketje op de mat en blij dat ik ermee ben! Ik heb 100 studs gekocht voor maar €0,93 met gratis verzendkosten. >Hier de link< Ze moesten uit China komen, vandaar dat het zo lang duurde. Ik heb de studs van 8 mm genomen en in het zilver, het zijn studs met haakjes, want die blijven beter zitten dan plakstuds, zegt iedereen. Ik wil er sowieso een spijkerjasje mee studden. Maar...die heb ik nog niet. De komende tijd ben ik dus alle tweedehands winkeltjes aan het afstruinen voor een gaaf jasje. Verder wil ik ze misschien op een short doen en op mijn allstars. Als ik iets heb gestud, post ik het gelijk!

Liefs,

Charlotte

8 comments:

  1. Toevallig heb ik deze twee dagen geleden ook besteld! Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat stylen

    www.fashiable.nl

    ReplyDelete
  2. Oeh leuk, wil ze ook eens gaan bestellen!

    ReplyDelete
  3. ik ben benieuwd wat je er allemaal van gaat maken!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    ReplyDelete
  4. Ik wil zoo graag studs om leuke dingen mee te maken,maar ik kan niet op ebay bestellen omdat we geen paypal hebben en mn moeder dat niet wil aanmaken.. Ik ben dus heel benieuwd wat je er van gaat maken! xliefs Marleen

    ReplyDelete
  5. ik heb ook studs besteld op ebday uit china haha
    mijne zijn nog niet binne:(
    ik volg je terug xx

    ReplyDelete
  6. Wat leuk! En wat goedkoop zeg! Daar kun je wel lekker creatief mee aan de slag:)

    ReplyDelete
  7. Ahhw geweldig. Ik was echt net aan het ebay'en op studs maar omdat ik zo'n mega turbo giga slim meisje ben klungel ik vaak met de computer en weet ik dus niet hoe ebay werkt :) en toen kwam ik op jouw blog en jij vertelt me even doodleuk dat ik 100 studs voor nog geen euro kan bestellen, ik had erbijna 50 gekocht voor 4,50 ( wist ik veel haha ) So thank you, girl! Ik ga ze meteen bestellen.
    Liefs, Anna

    ReplyDelete
  8. Ik ben benieuwd naar het resultaat! Liefs :)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!