1 November 2012

Outfit: It's getting cold







Broek Zara - Trui Ralph Lauren - Sjaal America Today - Horloge Regal - Ketting ?? - Boots Dr. martens

Brrrrr.... ik fiets alweer met mijn sjaal om en muts op naar school, want het is echt al koud. Ik ben blij met het uurtje extra, nu hoef ik niet door het donker 's morgens. Omdat het al heel snel koud werd en ik dat niet had verwacht, moest ik snel op zoek naar een paar goede truien. Meestal neem ik truien van de H&M, maar die kwaliteit is de laatste tijd steeds slechter, haast alle truien waren van acryl.

Gelukkig was daar de Witte Olifant Beurs. (klik) Dat is een tweedehands kledingbeurs die ieder jaar door een groep vrijwilligers wordt georganiseerd in Rotterdam. De opbrengst gaat naar een goed doel. Mijn oma is ook zo'n vrijwilliger en zij vertelde altijd dat er zoveel leuke kleding op de beurs was. Dus ben ik, nog voor de herfstvakantie, met mijn moeder naar Rotterdam gereden toen de beurs was. Ik heb er o.a. deze witte trui gekocht van Ralph Lauren en de broek van Zara. Ze zien er nog als nieuw uit toch? Verder kocht ik een grijze coltrui voor de echt koude dagen, een blouse van Abercrombie, een blauw jasje van de H&M en een lange, grijze blazer. Al deze spullen komen binnenkort waarschijnlijk nog in een shoplog.

Ik doe de laatste tijd niet zo vaak meer outfitposts en ik ben benieuwd wat jullie mening erover is, vaker outfitposts? Niet iedere dag, maar wel wat vaker dan 1 keer per maand, wat ik nu zo ongeveer doe.

Liefs,

Charlotte





9 comments:

  1. leuke vrolijke sjaal! XO
    www.tw-of.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Aah ik houd van zulke truien. ik draag ze meestal van A&F of Hollister xoxo

    ReplyDelete
  3. mooie outfit, die sjaal maakt het helemaal af!

    <3

    ReplyDelete
  4. ik volg je! super leuke blog heb je!
    lieeefss

    ReplyDelete
  5. Dr. Martens zijn zo vet! Echt super!
    Wat een ontzettend leuke outfit! :)
    Liefs

    ReplyDelete
  6. Ah superleuk,
    goede aankoopjes,
    ik hou van dat soort beurzen!
    En dat het dan ook nog naar een goed doel gaat is natuurlijk perfect meegenomen!
    Ben benieuwd naar de shoplog,
    en ik zeg vaker outfits posten (:

    ReplyDelete
  7. Prachtige sjaal!
    zou ik ook wel willen ?
    Zullen we elkaar volgen ? laat mij iets weten.

    http://phaephotography.blogspot.be/

    ReplyDelete
  8. Leuke outfit en die sjaal maakt het helemaal af!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!