1 December 2012

Dobbelen Sinterklaas

Laatst heb ik gedobbeld met vriendinnen, iedereen moest 3 cadeautjes meenemen, waarvan er minstens 1 gek was en 1 leuk. Ik had 3 cadeautjes van de Action, namelijk een bord, beker en bakje met een varken erop, een doos met zuurstokken voor in de kerstboom en een kookboekje voor chocola.

Zelf heb ik een mascara, een chocolademasker van de hema, oortjes en een kaarsje gewonnen. Het dobbelen was superleuk, hier foto's van mij en mijn vriendinnen.





Verder ook nog slecht nieuws, Flipje is vermist! Mijn lieve dikke kat is verdwenen:( Ik zoek hem nu iedere dag minstens een halfuurtje, waardoor ik minder tijd heb om te bloggen. Ik hoop dat jullie dat wel begrijpen.


Liefs,

Charlotte


ps; doen jullie allemaal al mee met mijn giveaway?
zoniet,
->KLIK<-


9 comments:

  1. Ziet er gezellig uit!
    Thuis heb ik lootjes getrokken, en verder doe ik ook nog een dobbelspel met brugklassers op school, en met mijn roeiploeg! :)
    Hopelijk vind je je kat snel weer terug, het lijkt me verschrikkelijk als je huisdier weg is: ik moet er niet aan denken mijn hondje te moeten missen ;o heel veel succes met zoeken!

    ReplyDelete
  2. Ah, super leuk dat jullie zo'n spel hebben gedaan met je vriendinnen. En veel succes met het vinden van je kat, ik hoop dat hij snel terug komt!

    ReplyDelete
  3. leuke post!! ziet er gezellig uit


    XO, Carmen
    www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ziet er super gezellig uit hihi! :D

    ReplyDelete
  5. Interessante foto's hahahaha... nee ziet er super uit.

    ReplyDelete
  6. Ahhh dat ziet er gezellig uit!!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!