30 December 2012

Flashback 2012 & voornemens 2013

Aan het begin van dit jaar had ik ongeveer 40 volgers. Nu, een jaar later, al 120! Honderdtwintig! Ongelooflijk toch? Ik ben er erg blij mee. Het is zo fijn als je gewoon kan schrijven over wat je leuk vindt en dan zoveel lieve en leuke reactie's krijgt. Ik vind het super dat zoveel mensen mijn blog lezen, dat had ik nooit verwacht toen ik er in mei 2011 mee begon. Heel erg bedankt allemaal!

En dan nu... een terugblik op mijn blog in 2012 d.m.v deze collage.


Dit jaar was super, het vloog ook echt voorbij. Ik heb zoveel leuke dingen kunnen posten, ik kan nu echt niet meer zonder bloggen hoor! Dit jaar ben ik begonnen met outfitposts, eerst wat onzeker (vinden ze het wel leuk?) maar door jullie lieve en vooral enthousiaste reactie's ben ik die steeds vaker gaan doen. Ook een aantal shoplogs, veel tweedehands, zoals de roze top met kraaltjes, echt een prachtstuk, ik vind het zo leuk als je iets supergaafs vind tussen een berg oude meuk op een markt.

Ook poste ik veel tekeningen, vooral modeillustratie's, af een toe een baksel en een DIY. Dit jaar heb ik twee geweldige dingen gedaan; ik ben naar Disney en naar Engeland geweest, ook dat kon je op mijn blog lezen. Ook nog, ja het houdt niet op, heb ik twee winacties georganiseerd, met Busmus en Welovecutestuff, erg leuk om te doen!

Helaas heb ik ook iets heel verdrietigs meegemaakt, mijn lieve katje Henkie werd halverwege dit jaar overreden, daar was ik heel erg stuk van. Ik heb toen ook een tijdje niet gepost. Ik mis hem nog steeds en kan en wil het ook niet vergeten, zoiets blijft gewoon altijd bij je. Gelukkig was al met al mijn jaar wel super! Lieve vriendinnen, leuke hobby's, (meestal) goede cijfers en een topfamilie!

Hebben jullie ook een leuk jaar achter de rug? En hebben jullie al goede voornemens? Voor dit jaar is mijn nr. 1 voornemen wel gelukt; stoppen met nagelbijten! Ik kon alleen niet anders, want je kan geen nagelbijten met een beugel, een beetje valsgespeeld dus.

Dit zijn mijn goede voornemens voor 2013
  • Mijn blog blijven bijhouden
  • Een (leuk) baantje vinden
  • Goed leren koken & bakken
  • Mijn kamer netjes houden
  • Geen dure apparaten kapotmaken :)
  • Gaan joggen en mijn conditie verbeteren
  • Echt goed leren naaien
  • Minstens 3 supermooi en moeilijke stukken op de piano leren

Ik wens jullie allemaal een gezond, gelukkig en vrolijk 2013!!!


Liefs,

Charlotte

13 comments:

  1. Leuk artikel!
    Ik zelf heb nog niet nagedacht over voornemens voor het nieuwe jaar.
    Ik wens je een gelukkig nieuwjaar en alle goeds voor 2013! (:

    ReplyDelete
  2. Ik heb zelf nog geen goede voornemens, maar dat is expres omdat ik toch weet dat ik me er niet aan kan houden. Hoewel, ik zou ook wel 3 mooie, moeilijke stukken op de piano willen spelen..

    ReplyDelete
  3. Leuke post ♥ Mijn doelen voor 2013 komen morgen online! :)

    Liefs,
    Adriënne

    ReplyDelete
  4. leuke post meid! En voornemens....

    happy 2013

    ReplyDelete
  5. Leuke post!Jij ook een hele fijne jaarwisseling!

    ReplyDelete
  6. Ik deel een paar goede voornemens met je. Al noem ik ze eerder goede doelen voor dit jaar.

    ReplyDelete
  7. Wat leuk om te lezen! En alvast een gelukkig nieuwjaar! :)

    ReplyDelete
  8. Leuk artikel. Gelukkig nieuw jaar alvast!

    ReplyDelete
  9. Voor jou ook een leuk jaar toegewenst!

    Zullen we elkaar volgen?
    Ik volg je nu.

    Liefs,
    Vienna

    ReplyDelete
  10. Ik had mijn voornemens ook al op een rijtje maar na dit te hebben gelezen
    doe ik koken er ook maar even bij, haha!
    Leuke blog! X

    ReplyDelete
  11. wat heb jij een ontzettend leuke blog! je tekeningen zijn echt heel leuk en ik vind je stijl ook zo...jou! lekker vrolijk enzo (wat ik uit je blog kan halen tenminste haha :p) ik ben fan!
    gelukkig 2013 :)
    xx

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!