24 December 2012

Merry Christmas!


Hee lieve volgers!

Morgen en overmorgen is het alweer kerst, zo leuk! Ik vind het altijd heel gezellig, de kerstboom, lichtjes, cadeautjes, het lekkere eten en ga zo maar door. Wij gaan morgen naar alle familie en op 2e kerstdag zijn we lekker thuis. Ook een enorm pluspunt aan kerst is de kerstvakantie! Ik vind het zo heerlijk om rond deze tijd lekker vrij te hebben. Oud en nieuw is altijd een geweldige avond, daar heb ik ook zoveel zin in. En voor mij is er nog een feestdag deze vakantie; ik ben namelijk ook nog jarig! Volgende week woensdag, 2 januari, word ik alweer 15! Yeeeh!

Kortom, erg veel drukte en gezelligheid. De rest van de dagen heb ik met vriendinnen afgesproken of ga ik niets doen. Ik moet nog wel echt mijn kamer opruimen, wat een zooitje is dat.

Het belangrijkste aan deze post is dat ik jullie alvast een hele fijne kerst wens! Maak er wat moois van. Misschien post ik 2e kerstdag nog wat maar dat weet ik niet zeker.

Liefs,

Charlotte



7 comments:

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!