22 December 2012

New In Primark

Afgelopen zondag ben ik met mijn moeder naar de Primark in Hoofddorp geweest. Almere is wat dichterbij, maar zo'n beetje iedereen die ik ken ging er die dag heen, want hij was net open. Dus besloten wij naar Hoofddorp te gaan. Nog steeds een drukte vanjewelste, want tja, het is de Primark, maar uiteindelijk heb ik toch een aantal leuke kledingstukken gekocht.

De accessoires afdeling viel me dit keer een beetje tegen. Er waren vooral heel veel ringen met van die enorme stenen erop (maar dan ook echt enorm) en verder lange kettingen met hangertjes. Niet echt mijn ding. De kleding was wel super, de laatste keer dat ik er was (2 maanden geleden?) vond ik de collectie niet zo, nu vond ik haast alles leuk!

Naast wat er op de foto's hieronder staat heb ik ook nog twee witte T-shirts gekocht. Die staan niet in deze shoplog, want die kunnen jullie je ook wel voorstellen zonder foto. ik ga er nog iets opmaken/printen, dus verwacht dat ook nog op mijn blog.
Kijk maar mee wat ik heb gekocht:)

Oranje Trui €5,- Jeansjack €17,-
Zo'n jasje zocht ik al erg lang, ik ga er studs op maken.



Blouse €10,- (?) Vest €12,-

Sorry voor Flips achterste op de laatste foto. Ik dacht dat ik nog een andere foto had, maar helaas :)
Gaan jullie wel eens shoppen bij de Primark?

Liefs,

Charlotte

ps; ik heb mijn 120e volger alweer bereikt, ben er superblij mee! Dankjewel <3


8 comments:

  1. Wat is Flips een grappige naam haha. Leuke kleren! Vooral de trui, maar ik hou gewoon heel erg van truien :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa, hij heet eigenlijk Flipje, maar zo noem ik hem wel vaak ja:)

      Delete
  2. Heel erg leuk, vooral die blouse & de trui vind ik erg mooi!
    Knap dat je zo weinig hebt gekocht, als ik in de primark ben kan ik het echt niet laten om gewoon alles wat ik echt leuk vind te kopen haha :P

    ReplyDelete
  3. Die oranje trui vind ik leuk!!

    ReplyDelete
  4. Gaaf die oranje trui!

    x http://beautysparklesss.blogspot.nl

    ReplyDelete
  5. Leuke naam, Flip voor een kat! Onze rode kat heet Lop, ook een beetje apart! ;) En die gestreepte blouse is echt super mooi! Ik wil ook een keer naar de Primark, want het is echt niet duur en super leuk!

    Liefs, Annabel

    ReplyDelete
  6. Haha leuk, die achterkant van Flip de kat! :)
    Ben benieuwd naar je spijkerjasje na de bustudding.

    ReplyDelete
  7. Hahha grappig van je kat! Je hebt hele leuke dingen gekocht:)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!