5 December 2012

New In Rings / Sinterklaasavond!!

Goud Primark - Zilver met steen oude ring van oma.

Van mijn lieve oma heb ik een supermooie oude ring gekregen, hij is echt zilver en heeft een platte witte steen in het midden. Zij droeg hem ook al toen ik zo oud was als zij. Ik vind de ring echt supermooi, hij is ook nog verstelbaar. Dat vind ik er handig want ik heb lange dunnen pianovingers, waar geen enkele ring omheen past. Die van de Primark past alleen om mijn duim en middelvinger helaas.

FIJNE SINTERKLAASAVOND ALLEMAAAL!!!!!!

Liefs,

Charlotte

13 comments:

  1. Wauw, wat een prachtige ringen! Ik heb ook van die pianovingers en ken het ringenprobleem maar al te goed! ;)

    Liefs, Annabel

    ReplyDelete
  2. Waauw ik vind de rechtse van je oma het mooist!
    En ik ken het probleem met ringen die niet passen, maar voor mij zijn ze meestal te klein: heb hele kleine en aardig dikke vingers ;p

    ReplyDelete
  3. Super mooie ringen zeg!


    x http://beautysparklesss.blogspot.nl

    ReplyDelete
  4. i follow you,do you follow me too..many kisses from italy :*

    ReplyDelete
  5. mooie ringen! ik heb ook van die lange vingers waardoor ringen me bijna nooit passen, maar het is wel lekker handig bij het pianospelen :) ♥

    ReplyDelete
  6. Wauw, ze zijn zo leuk allebei!

    ReplyDelete
  7. Mooie ringen!
    Leuke blog, elkaar volgen?
    xxx
    laulaulaura.blogspot.nl

    ReplyDelete
  8. Hele mooie ring, en ik herken je probleem haha:D

    ReplyDelete
  9. Wauw wat een super mooie ring zeg, die van je oma.
    Ik volg je!

    ReplyDelete
  10. Wauw prachtige ringen! Wat leuk dat je me volgt, ik volg je nu ook. Ik ga ook meedoen aan je give-away. ;)
    Liefs,
    Lindsey.
    http://sparksandfairytales.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  11. Wat mooi! Bij mij zijn ringen altijd net te klein of veels te groot. Ook niet erg handig haha.

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!