3 December 2012

New In Surprise

Gister hebben we ik bij mijn oma sinterklaas gevierd, met Surprises. Het was erg leuk, ik had een surprise gemaakt voor mijn broertje Fons; een Angry Bird. Omdat hij zo vaak op de IPad zit en dat één van de vele spellen is die hij speelt. Mijn surprise was erg goed gelukt, al zeg ik het zelf. Zijn gezicht zat wel een beetje scheef, maar ach. Als cadeautje had ik er 3 legopoppetjes ingestopt, want dat wilde hij graag.

Mijn oma had mij getrokken en ze had een kip gemaakt. Omdat ik net zoveel kakel als een kip, hahaa (valt wel mee hoor). Ze had er echt allemaal superleuke cadeautjes ingedaan, dus die zal ik jullie even laten zien.

1. Catrice nagellak nr. 400 Bleu Cara Ciao // 2. Catrice nagellak special effect topper nr. 10 Glorious Aquarius // 3. Ring Primark // 4. Lipsmacker Paul Frank Strawberry Banana // 5. Burda Easy // 6. Parfum Dinsey Minnie Couture // 7. Primark Beauty Bronzing Brush.

Ik ben vooral heel blij met de Burda, nu heb ik weer nieuwe patronen en kan ik weer lekker aan de slag achter de naaimachine, wat ik al een tijdje niet meer heb gedaan.
De Lipsmacker en het geurtje zijn beide echt superlekker, zeker aanraders.


Hier nog een foto van mijn surprise, de rode Angry Bird.

Hebben jullie al iets gedaan aan Sinterklaas?

Liefs,

Charlotte

er doen nog niet veel mensen mee, dus meer kans!

8 comments:

  1. Waauw ik vind je surprise heel gaaf haha, en ik zie niet wat er 'fout' aan is, ik vind 'm heel mooi gelukt!
    En de burda is inderdaad altijd handig! ik gebruik niet heel veel patronen eruit, ik maak meestal mijn eigen patronen, maar het is sowieso ook erg handig voor inspiratie! :)

    ReplyDelete
  2. Wauw, je surprise is echt goed gelukt! En leuke cadeautjes heb je gekregen! Wij vieren het woensdag en ik heb er echt super veel zin in!! :)

    Liefs, Annabel

    ReplyDelete
  3. Superleuke cadeautjes!
    En de suprise is wel heel leuk:)
    xx

    ReplyDelete
  4. Suuperleuk! Wauw, gave surprise!
    Liefs,
    xx

    ReplyDelete
  5. Wat een super leuke surprise zeg! Ik wou dat ik het zo leuk kan doen, maar ik heb soms echt last van twee linkerhanden haha.

    ReplyDelete
  6. love that angry bird kind of doll! too cute xx

    Letters To Juliet

    ReplyDelete
  7. Wat een toffe surprise heb je gemaakt! Wij doen niet echt iets aan sinterklaas, wel kopen we cadeautjes voor mijn neefje en nichtje van bijna 3. Met Kerst doen we wel altijd een spel met cadeaus. :)

    ReplyDelete
  8. Wij hebben die burda easy ook! :D heb er een outfit uit gemaakt denk ik.

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!