16 December 2012

Outfit: Colourfull winter


Pull Armani Jeans - Skirt Vero Moda - Ring Primark - Maillot ?

Een kleine outfitpost, met niet al te beste foto's, want het was al donker dus kon ik buiten geen foto's meer maken, sorry daarvoor! Ik weet dat de winter nu wel zo'n beetje begonnen is, het heeft al gesneeuwd, maar toch kan ik het niet laten gewoon nog mijn rokjes en jurkjes uit de kast te trekken. Trui of vest erop, maillot eronder en gaan met die banaan, toch? Vind ik in ieder geval. Ook mijn kleurenpalet past zich maar een klein beetje aan aan de donkere dagen. Ik draag geen pastel meer, want daar lijk ik nog bleker door dan ik al ben door de kou. Dat kan bij mij echt alleen met een beetje zongebruind kleurtje. Maar turquoise en oranje kan prima, dat vrolijkt de boel tenminste nog een beetje op.

Dragen jullie rokjes in de winter? En felle kleuren?

Bijna vakantie, nog eventjes volhouden dus, fijne laatste schoolweek allemaal! :)

Liefs,

Charlotte




12 comments:

  1. Gave kleuren combinatie!

    x http://beautysparklesss.blogspot.nl

    ReplyDelete
  2. Leuke outfit! Ik vind je ring erg mooi! xx

    ReplyDelete
  3. Geweldige oufit! Die kleuren en die ring <3

    Liefs Anne!

    ReplyDelete
  4. Ik draag geen rokjes in de winter: veel te koud.
    Maar het staat je erg leuk!

    ReplyDelete
  5. Hele leuke outfit, staat je erg leuk!
    Ik vind je ring ook erg leuk :)

    ReplyDelete
  6. Leuke kleurencombinatie! Ikzelf had de trui nog in het rokje gestoken, maar zo staat het ook erg leuk!

    ReplyDelete
  7. Mooie outfit en leuke blog! Ik ga je volgen :)

    ReplyDelete
  8. Gave kleuren combinatie. Gedurfd, maar wel leuk!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!