6 December 2012

Presents Sinterklaas

Boek Modeontwerpers

Badbruistabletten Kneipp / 2 Lipsticks Hema

Pastelkrijtjes / 5 Maanden abo op de ELLE


Dubbele mascara (zwart en glitter) Hema / Metalic oogpotlood Hema / Nagelpennetjes Action


Pianoboek Yiruma / Cd Red van Taylor Swift / Cd Take Me Home van One Direction
& een fotostatief (niet op de foto)

Ik weet het, ik ben echt heel erg verwend, hahaa(: Ik ben echt stuk voor stuk enorm happy met mijn cadeau's. De Cd's wilde ik echt al voordat ze uitkwamen, ik ben namelijk groot van van Taylor en 1D. Het abbonement op de Elle stond ook op mijn verlanglijstje, ben daar ook superblij mee!
Het metalic oogpotlood is echt heel gaaf, die ga ik zeker vaak gebruiken. De mascara had ik nodig en van lipstisck heb ik nooit genoeg!
De Kneipp bruistabletten ruiken ongelooflijk lekker, ik rook ze al door de doos heen. kan niet wachten om ze uit te gaan proberen.
Dan heb ik nog een boek met heel veel ontwerpers erin, per jaar wat voor collectie ze hadden, met heel veel foto's. Heel gaaf om te zien en natuurlijk altijd handig voor artikelen op mijn blog over ontwerpers. Ook heb ik een pianoboek van Yiruma gekregen. Voor degene die hem niet kennen, hij schrijft zelf prachtige pianomuziek, o.a. voor Twilight. Google hem maar eens, echt prachtige muziek. Het is wel erg moeilijk maar oefening baart kunst. Last But Not Least, heb ik een fotostatief gekregen. Dat wilde ik erg graag, hij is echt supermooi. Je kan de statief op 3 hoogtes instellen, de camera alle kanten op draaien, ook rondom en je kan zien of de camera rechtstaat. Nu komen er waarschijnlijk wel wat vaker outfitposts online, want nu hoef ik niet iedere keer mijn broertje te overtuigen foto's voor mij te maken. Yeeeh!

Ik ben echt heel erg blij met al mijn cadeau's, dus danku Sinterklaas!

Als laatste nog eventjes een update; In 1 van mijn laatste posts schreef ik dat mijn lieve dikke kat Flip vermist was, ik was er erg verdrietig over. Maar goed nieuws: Flip is terug! precies een week later stond hij weer voor de deur, we waren allemaal enorm blij natuurlijk! We hebben geen idee waar hij een wee lang is geweest, maar gelukkig is hij terug!

Wat hebben jullie voor Sinterklaas gekregen, of vieren jullie het niet?

Liefs,

Charlotte

17 comments:

  1. Leuke cadeautjes heb je gekregen! :) Ik vierde geen Sinterklaas helaas, maar ik zit al helemaal klaar voor de kerst haha :D

    ReplyDelete
  2. Super leuke dingen Lot! Nu moeten we wel weer even een keertje een filmpje maken hea?! En dan nu zonder hem op de buitentafel te laten wankelen :P

    xloveyouu

    ReplyDelete
  3. je bent goed verwend.! leuke blog, ik volg je xx

    ReplyDelete
  4. I follow you and I hope you will reciprocate...
    http://www.5minutiearrivo.com/

    ReplyDelete
  5. leuke cadeautjes!
    de album van one direction is just awesome! <3 xx

    ReplyDelete
  6. Amai, je hebt superveel toffe dingen gekregen! Ik moet dringend eens naar de Action zo te zien, ze hebben blijkbaar hun assortiment eens aangevuld :) Die pastelkrijtjes zijn ook tof! xx Marie

    ReplyDelete
  7. Is de CD van Taylor goed? Ben aan het overwegen om hem ook te vragen :)
    Have a nice day love and you've got a great blog!
    xoxo
    your new (!) follower (and check out my blog too / follow back?)
    J.
    http://www.fabulosis.blogspot.be

    ReplyDelete
  8. Wat een superleuke cadeaus heb je gekregen!
    Dat boek van die modeontwerpers is erg fijn: hele handige info staat erin!

    ReplyDelete
  9. Wat superleuk!! Erg fijne cadeautjes!
    ps: mss wil je meedoen met mijn winactie?

    ReplyDelete
  10. Dankjeelot<33 kijk maar even gauw op mijn blog aan de zijkant ;)

    xx

    ReplyDelete
  11. Nice items!


    http://initialed.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Mooie cadeaus.
    Oeeeh 1 Direction cd<3
    xxx

    ReplyDelete
  13. Awh echt leuke dingen heb je gekregen! De pastelkrijtjes heb ik ook. :)

    Liefs, Romy

    ReplyDelete
  14. Zo jij bent inderdaad verwend haha. Op een goede manier hoor! Leuke spulletjes.

    ReplyDelete
  15. Hele leuke cadeau's lot! Vooral dat boek is vet! xx

    ReplyDelete
  16. Heee, je maakt altijd zulke scherpe foto's! Welke camera gebruik je?
    xx TEss

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!