12 December 2012

Review Aussie Shampoo & Conditioner


Ik had al op erg veel blogs gelezen dat ze dit zo'n fijn shampoomerk vonden. Vooral mensen met krullend/pluizend haar waren erg enthousiast. Nou, dat wilde ik natuurlijk uitproberen! Voor degene die het nog niet weten, ik ben totaal geen beautymeisje. Ik draag make-up en koop er ook best veel van, maar vraga bij niet wat het verschil is tussen een moisturizer en een een dagcreme. Gelukkig heb ik alle leuke beautyblogs die ik volg, zodat ik nog een beetje up-to-date blijf qua make-up. Even kort wat ik weet over Aussie; het is een Australisch merk dat pas net in Nederland verkrijgbaar is en je kan het nu alleen nog maar kopen in de Etos. Het is erg duur, zo'n €7 tot €9 per fles. maar het schijnt een wondermiddeltje te zijn.

Zoals je ziet heb ik twee verschillende 'soorten' shampoo en conditioner. Ik heb de 'Miracle Moist' shampoo en de 'Frizz Miracle' conditioner. Dat raadde de verkoopster van de Etos aan. Het is geen soort shampoo die terwijl je je haar wast je hele haar doorkambaar maakt, wat ik altijd erg fijn vind. Helaas voor mij moest ik dus mijn hele haar doorkammen terwijl ik het aan het wassen was. Dat is nogal een gedoe bij mij want ik heb krullen en erg dik haar.

Een paar uur na het wassen met shampoo en conditioner, als mijn haar is gedroogd, begin ik het resultaat langzaam te zien. Mijn haar krijgt iets minder volume, maar het pluis is totaal weg en al mijn krullen zijn veranderd in pijpenkrullen. De pijpenkrullen heb ik meestal alleen in de onderste laag van mijn haar en nu dus niet. dat vind ik echt super! De volgende dag op school kreeg ik gelijk complimentjes, erg leuk om te horen dat andere het resultaat ook zien. Bepaal zelf maar, a.d.h.v deze before en after foto.


goed resultaat toch? Ja, ik weet dat de rechter foto scherper is en dus mooier, maar geloof me, je haar gaat hier echt veel mooier door zitten. Zeker een aanrader, alleen een beetje duur.

Liefs,

Charlotte

Ps, hier zijn links naar de blogs van vriendinnen van me.
&
Livanto Amore van Tessa

En een link naar mijn giveaway met WELOVECUTESTUFF

17 comments:

  1. Whaaaa, die moet ik ook hebben! Ik heb twee plukjes droog haar en dat gaat er met geen mogelijkheid uit! Dit maar eens snel gaan proberen dan!
    xx

    ReplyDelete
  2. Ziet er goed uit! Ik denk dat ik deze ook maar eens een keer ga uitproberen omdat ik ook last heb van erg pluizend haar.

    ReplyDelete
  3. Ik heb zelf nog samples daarvan :D

    ReplyDelete
  4. Klinkt als een erg fijne shampoo.
    Liefs, Mi-lou
    http://ourphotographycrew.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  5. Aussie is inderdaad een heel fijn merk! X

    ReplyDelete
  6. Bedankt voor je hulp! ♥ En wat een mooi resultaat. Ik heb de conditioner en het masker uitgeprobeerd, maar ik merkte niet heel veel verschil (helaas). Maar nu ik dit zie ga ik ze misschien toch nog maar eens uit de kast pakken en nog een kans geven. :)

    Liefs,
    Adriƫnne

    ReplyDelete
  7. Owh wat een mooie resultaat! Ik heb echt last van pluizend haar dus dit is wel iets voor mij!

    ReplyDelete
  8. Hey,
    Leuke blog!
    Ik volg je nu,
    xo

    http://mindyourdream.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  9. Nog bedankt voor de lieve reactie ik ben je terug gaan volgen, ik wil dit al zo lang proberen maar vind het te duur.. en heb nergens echt in de buurt waar je het kan halen en online is gelijk met verzendkosten enzo helaas

    ReplyDelete
  10. Wauw! Het geld is het zeker waard zo te zien, je hebt me helemaal overtuigd!

    www.fashiable.nl

    ReplyDelete
  11. Werkt goed! Jammer dat het zo duur is :(
    Zelf gebruik ik de kokos shampoo + conditioner + een soort van haarmasker van Inecto en dat werkt ook bijna zo goed als dit! Is ook wel wat goedkoper (: Bij de action kun je de shampoo en conditioner halen voor maar 2 euro!

    ReplyDelete
  12. Hmmm, misschien toch maar eens een keer gaan aanschaffen ;)

    ReplyDelete
  13. Wauw, wat een verschil zeg! Ben nog toch ook wel erg benieuwd naar deze shampoo!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!