28 December 2012

Short Review: Primark Glitter Palette



Een korte review, die ik al een tijdje gepland had staan. Het Primark Glitter Palette. In de winkel ziet het er prachtig uit! Allemaal supermooie kleurtjes, erg leuk voor een feestje ofzoiets en ook nog erg goedkoop (3 euro volgens mij?) Helaas kwam ik er thuis al snel achter dat het niet echt veel is. De kleuren werken redelijk op je huid, maar je ziet vooral de glitters. Die overigens niet op zijn plek blijven zitten, waardoor al snel je hele ogen omrand zijn met glitters. Nog een nadeel: Als je 1 keer swatcht, ben je al bij de bodem. De hokjes zijn haast geen millimeter diep en de verpakking neemt dan ook veel meer ruimte in dan nodig is. Al met al een beetje een miskoop.

Geen aanrader dus, alhoewel dit palette er wel erg leuk uitziet!

Liefs,

Charlotte

5 comments:

  1. Ah jammer, want het ziet er inderdaad super leuk uit! Echt feestelijk en ook leuk voor oudjaar! :) Stom is dat hè, als je heel enthousiast thuis komt met iets leuks en het blijkt zo tegen te vallen?!

    Liefs, Annabel
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  2. jammer, het ziet er wel erg leuk uit xx

    ReplyDelete
  3. Ik heb ook zo'n palette van de Primark, alleen nog nooit gebruikt.. Jammer dat hij niet zo goed is.

    ReplyDelete
  4. Wat jammer! Zo'n leuk doosje en dan geen goeie producten. Heb er zelf de nagellak versie van...De nagellak ruikt erg chemisch en is wat mij betreft van slechte kwaliteit..

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!