22 December 2012

Two Awesome Cats

Ik hou van mijn katjes, Flipje en Woody. Flip was laatst een week zoek, precies toen het begon te sneeuwen. We hebben de hele week door gezocht, maar hij was nergens te vinden. Iedere keer als ik door de buurt liep, riep ik zijn naam. Maar niets. En Flip is niet zo'n kat om er even op uit te gaan. Hij gaat vaak 1 minuutje naar buiten om daarna de rest van de dag bij de verwarming te liggen slapen. Een week later stond hij ineens weer voor de deur! Je kan je niet voorstellen hoe blij ik was dat de lieve dikkerd weer terug was ;) Hij was eerst nog wat schuchter en wilde amper naar buiten. We hebben nog steeds geen idee waar hij nou al die tijd is geweest, maar ach, hij is terug! Inmiddels is hij weer helemaal op zijn gemak en zijn avontuur alweer bijna vergeten. Woody, ons kleine katje, miste zijn maatje wel, nu flip weer terug is valt hij hem ook constant aan om met hem te spelen. Kortom, twee superlieve katten, die wel een ereplaats op mijn blog verdienen. Bereid je voor op een hoop foto's. De foto's in de sneeuw zijn van toen Woody voor het eerste naar buiten ging, vandaar kijkt hij een beetje bang.






 Hebben jullie katten?

Liefs,

Charlotte

8 comments:

  1. Wat een leuke namen! :) Ik wil ook graag een katten, maar m'n vader is allergisch dus dat kan jammer genoeg niet.

    ReplyDelete
  2. Aah wat een super lieve katten! Ik had een kat die leek op de kat met die streepjes. Echt hele mooie katten :)

    x http://beautysparklesss.blogspot.nl

    ReplyDelete
  3. leuke foto's. wat een schatjes xx

    ReplyDelete
  4. Ahw zo schattig! Ik wil zooo graag een kat, maar mijn moeder is er allergisch voor. Helaas..

    ReplyDelete
  5. Hele lieve foto's, wat een superschattige beestjes heb je!
    Ik zou wel graag een kat willen maar helaas, ik ben allergisch voor katten dus dat gaat moeilijk... :(

    ReplyDelete
  6. Agh Heel lief!
    Zelf heb ik ook twee katjes, te lief.

    liefs

    ReplyDelete
  7. Awh, super lief! Wij hebben drie katten en één daarvan is ook lekker dik én rood! ;) Gelukkig dat alle katten nu weer lekker thuis zijn! Mooie foto's ook!

    Liefs, Annabel

    ReplyDelete
  8. Aawh cute! Heb zelf een heel lief hondje :)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!