15 December 2012

Uitslag Giveaway WELOVECUTESTUFF


Ik heb net de winnaar bepaald met een Random Generator...
En de winnaarvan de Cute Panda Etui is... Lindsey vanan haar blog Sparks & Fairytales !Gefeliciteerd, ik stuur je morgen een mail en zal even op je blog reageren. Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen en WELOVECUTESTUFF
 ook heel erg bedankt. Als je niet hebt gewonnen, neem zeker nog een kijkje op hun webshop. Hele leuke en schattige spulletjes voor een lage prijs.

Liefs,

Charlotte 

6 comments:

  1. ah ik ben helaas net te laat om mee te doen! :( maar gefeliciteerd aan de winnares! ik heb zelf ook een giveaway op mijn blog, misschien vind je het leuk om mee te doen? :)

    ReplyDelete
  2. Ze hebben echt superleuke dingen op hun website! Felicitaties aan de winnares ;)

    Doe mee met mijn giveaway en win een jurk naar eigen keuze!
    www.tlnique.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ahw bedankt ! Ik ben er heel blij mee. :)

    ReplyDelete
  4. Oeeeh net niet ;)

    Gefeliciteerd!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!