26 January 2013

Last Two Weeks 26-1-'13


Wat een drukke 'last two weeks' weer. Vorige week deed ik mee aan een talentenjacht bij mij in het dorp. Niet gewonnen helaas, maar he was wel erg leuk! Ik deed met twee vriendinnen en mijn broertje een zang/komische act. Het weekend daarna had ik de het schoolfeest met vriendinnen en daarna de opvoering van de schoolmusical, waarin mijn broertje meespeelde, ook leuk. De dag daarna ging ik naar Rotterdam om daar één scene te spelen voor Skon, want daarna was het weer te slecht om verder te filmen. De rest werd verzet naar het weekend daarna.

Helaas was de week daarop wat minder; toetsweek, zoals ik al heb verteld. Het ging best wel goed, tot mijn verbazing! Ik heb nog maar 1 cijfer terug; van natuurkunde. Dat was precies de toets die niet goed ging, dus daar had ik een 4,5 voor. Maar de rest ging wel allemaal erg goed! Misschien een onvoldoende voor Latijn, maar ach, daar wil ik toch volgend jaar mee stoppen. Ik ben erg benieuwd naar mijn cijfers! 

Gister, na de toetsweek wilden mijn vriendinnen en ik wat leuks gaan doen, om het te vieren. We hebben wat bij de Hema gegeten daarna zijn we gaan schaatsen. Één vriendin kon alleen niet mee schaatsen. Na 's avonds tennis te hebben gehad zou ik eigenlijk nog naar de open dag van mij school moeten gaan, omdat ik een bruggerbegeleider ben. Maar ik was echt helemaal stuk, doodmoe en een beetje duizelig. Ik ben dan ook niet gegaan.

Vandaag moest ik weer 'werken', oftewel de derde dag filmen voor Skon. (klik HIER voor een vorige post over Skon met uitleg) Dat was ook erg leuk maar wel vermoeiend. Ik ben net terug en nu ga ik dus even lekker uitrusten. Vanavond heb ik nog een verjaardag bij een vriendin en morgen ga ik echt helemaal niets doen. Dat waren mijn afgelopen twee weken weer,

Optreden & random foto van mijn schooltas en voeten van Noor en mij tijdens de pauze.

Schoolfeest, ik zie er bagger uit want kwam net van tennis, maar was top!

En dan wordt je aangevallen door je dikke kat <3

Schaatsen!!

Script doornemen voor het filmen.

hebben jullie het ook zo druk gehad?

Liefs,

Charlotte

6 comments:

  1. Je hebt je dus niet verveelt! En leuk dat je zulke stukjes mag doen voor Skon!

    ReplyDelete
  2. Weer heel leuk om te lezen!
    en het positieve aan toetsweek is weer dat je tijdens die week lekker veel vrij bent, en daarna kan je weer lekker 'fris aan een nieuwe periode beginnen' :)

    ReplyDelete
  3. Leuke blog heb je!! Ik volg je, misschien wil je wel een kijkje nemen op mijn blog? :D xx

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke foto's! Voor mij nog 3 proefwerken en dan ben ik er weer klaar mee

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!