6 January 2013

Last Two Weeks 6-1-'13

Al een tijdje geen last two weeks meer gedaan, dus hier is er weer eentje! Als eerste heb ik natuurlijk vakantie (laatste dag, helaas begint school morgen weer) en kerst en oud en nieuw gevierd. Kerst met familie en oud en nieuw met mensen uit de buurt. Ik heb deze vakantie superleuk doorgebracht. In de eerste week heb ik, naast de feestdagen, bij een vriendin gelogeerd en daar een Harry Potter marathon gehouden. Helaas zijn we maar tot halverwege deel 3 gekomen maar het was wel erg gezellig! Verder heb ik de eerste week lekker een beetje niets gedaan, mijn kamer helemaal opgeruimd, boeken gelezen en ben ik een keertje gaan shoppen. Maar vooral lekker uitgerust.

In de week daarna was ik jarig, op 2 januari werd ik dan ein-de-lijk 15, als één van de eerste van mijn vriendin, hahaa ;) Ik wist al een tijdje wat ik zou krijgen, ik heb er heel lang over getwijfeld (ik kan echt geen keuzes maken) maar heb het uiteindelijk toch gedaan; een IPod touch 5 genomen! Ik heb de helft zelf betaald en de andere helft mijn ouders voor mijn verjaardag. ik ben erg echt superblij mee. Verder heb ik leuke handschoenen, een ring, klosjes voor mijn naaimachine, een luchtje, het Bad Girl palette van Sleek en nog een paar kleine dingetjes gekregen van familie en vriendinnen. Ik ga mijn verjaardag nog een keer apart vieren met al mijn vriendinnen maar 3 van hen kwamen op de dag zelf ook al langs en ze bleven slapen. Het was echt een topverjaardag!

Na mijn verjaardag ben ik nog een dagje naar Amsterdam geweest met mijn moeder, dat was ook erg leuk, en heb ik nog geoefend voor een soort talentenjacht bij ons in het dorp. ik doe met mijn broetje en twee vriendinnen mee, je kan een reischeque t.w.v. €500,- winnen! We gaan een liedje spelen, ik op de piano, Mels op gitaar, één vriendin op haar viool en de ander op allemaal kleine gekke instrumentjes.

Nou dat was het wel zo'n beetje, wat een verhaal! Hieronder nog een aantal foto's. Ik ga nu nog eventjes van mijn vakantie genieten, alhoewel ik al wel moet gaan leren, ik heb dinsdag een supermoeilijke toets natuurkunde, bleeegh:(
Kerst met mijn broertje // eindelijk 15! // Blij met mijn studded jasje

Happy met mijn nieuwe IPod!
Bad Girl palette van Sleek
Moustache ring!
Verjaardag met vriendinnen

Verjaardag // ik houd van dit spel! // Onze act voor de talentenjacht oefenen, ahumn.. // Appeltaart!

Hebben jullie ook zo'n leuke vakantie gehad?

Liefs,

Charlotte

11 comments:

  1. Hele leuke post en foto s!Bedankt voor je reactie op mijn blog!

    ReplyDelete
  2. Nog gefeliciteerd!! Leuke foto's, ik word er helemaal blij van! :) En die ring vind ik ook heel gaaf. Ik zag ze wel eens op webshops, maar vroeg me dan af hoe je 'm nou moest dragen, nou zo dus! Heel leuk!

    Liefs, Annabel

    ReplyDelete
  3. Leuke ring ! Nog gefeliciteerd :)
    x

    ReplyDelete
  4. Ipods zijn handig hé! Die ring is echt heel leuk. Nog gefeliciteerd!

    ReplyDelete
  5. ohh amazing ring!!!I want it

    www.lessismoreblog.com

    ReplyDelete
  6. OMG die ringen waar heb je die van en leuke foto's:D

    ReplyDelete
  7. Nog gefeliciteerd! En die ringen zijn erg leuk :D

    ReplyDelete
  8. Wat een leuke weken! En nog van harte met je 15e verjaardag.

    Mooie blog heb je, ik volg je nu!

    Liefs,

    Kelly

    www.pureasamelody.blogspot.com

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!