30 January 2013

Panterprint Do or Don't


 

Een korte post, ik ga vrijdag voor het eerst in mijn leven skieen! Met school, ik moet wel in een klasje maar gelukkig wel met leuke mensen:) Ik heb er echt superveel zin in! Ander kort nieuws is dat ik bezig ben 2 giveaways te organiseren, dus houdt mijn blog goe din de gaten.

Dan nu het artikel. Ik was laatst bij mij oma en zij had nog ergens in de kelder een oude driekwart panterprintbroek liggen. Ik mocht hem hebben, dus toen ik thuis kwam heb ik heb afgeknipt tot een short en heb ik studs op de zijkant gemaakt.

Ikzelf heb altijd al een hekel gehad aan panterprint gehad, tenzij het goed wordt gedragen. Ik vind panterprint jurkjes/topjes echt te ordinair, zeker als het echt van die oranje-zwarte print is. De print van mijn short is echter heel licht geel met donkerbruin, dus dat vind ik al een pluspunt. Ik vond panterprint eerst alleen leuk als het subtiel was, zoals Allstars, sokken of een kraagje boven een trui.

Mijn short valt niet in de categorie 'subtiel', daarom wist ik dat ik hem echt goed moest combineren wilde het niet ordinair worden. Na lang proberen en combineren ben ik hierop gekomen; Ik draag het met een oversized gekleurde trui en fel gekleurde armbandjes. Zo vind ik het wel leuk staan en niet meer ordinair, jullie?

Wat vinden jullie van panterprint, een Do of een Don't?

Liefs,

Charlotte

12 comments:

  1. Ik vind panterprint een echte do, zelf heb ik alleen, maar accessoires in panterprint, maar ik ben wel op zoek naar zo'n oversized sweater!

    ReplyDelete
  2. Ik vind het een do!

    Liefs,
    www.mindyourdream.blogspot.nl

    ReplyDelete
  3. Do, het is helemaal niet ordinair met deze outfit!x

    ReplyDelete
  4. Het ligt er inderdaad aan hoe je het combineert, maar zoals jij het hebt gecombineerd ziet het er leuk uit (voor zover het te zien is op de foto haha)! :)

    ReplyDelete
  5. Soms vind ik het wel leuk, maar over het algemeen vind ik het maar niets haha.

    ReplyDelete
  6. Het kan heel mooi zijn vind ik, als je het maar ''classy'' draagt! ;)

    Liefs,
    Adriƫnne

    PS: Het is eindelijk zover... Mijn eerste winactie staat online! Neem snel een kijkje! :)

    ReplyDelete
  7. Ik ben er ook niet zo van, herken me erg in wat je zegt: soms kan het heel mooi staan. Ik vind deze combi in ieder geval leuk staan en jouw printje is inderdaad minder heftig dan sommige andere panterprints. :) Liefs

    ReplyDelete
  8. Je ziet er de panterprint wel terug komen, vooral in jassen dit voorjaar. Ik vind het leuk met zwart, of een felle kleur.

    ReplyDelete
  9. Ziet er leuk uit! vooral met die studs.
    x

    ReplyDelete
  10. Ik ben absoluut niet van de panterprint. Maar toch vind ik wel dat je het heel leuk hebt gecombineerd!
    Liefs, Iris

    ReplyDelete
  11. Ligt er maar net aan hoe je het combineert idd! Ik zou niet snel een hele outfit met panterprint dragen, maar wel accessoires.

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!