17 February 2013

Giveaway met Annamarieke


Weer een nieuwe giveaway, dit keer met de geweldige Belgische webshop Annamarieke
Annamarieke verkoopt vintage uitziende en handgemaakte sieraden, kleding en ook nog diverse stoffen met retro prints. Ik hou echt van dat soort dingen, dus ik was gelijk verliefd op deze shop!
De shop is eigenlijk meer dan een shop, je kan namelijk ook naailessen nemen bij Annamarieke (moet je natuurlijk wel in de buurt wonen). 

In deze giveaway kan je oorbellen winnen. Handgemaakte oorbellen nog wel, op een superschattig vintage kartonnetje, dat er misschien wel even leuk uitziet als de oorbellen zelf. De meeste oorbellen zijn €10,- per stuk en ze zien er stuk voor stuk erg schattig en leuk uit. Een erg leuke prijs dus:) Hier een paar voorbeelden van wat je zou kunnen kiezen:




Wat moet je doen om mee te doen?
-Volg mijn blog met GFC of Bloglovin'
-Like Annamarieke op facebook (KLIK)
-Laat een reactie achter met je e-mail en wat je allemaal hebt gedaan

Wat mag je doen, om meer kans te maken
-Volg mij op GFC en Bloglovin'
-Plaats een duidelijke link naar deze giveaway in een blogpost (+1)
-Plaats dit plaatje met link in de sidebar van je blog (+2)


 Vorige keer kreeg ik de vraag of je ook mee mag doen zonder de facebookpagina te liken, maar dat mag helaas niet. Ik hoop dat jullie allemaal meedoen! Voor vragen, laat een reactie achter of stuur even een mailtje naar myjourneythroughstyle@live.nl

Liefs,

Charlotte

17 comments:

  1. Hé wat leuk ik ben de eerste die reageert! Super leuk, ik vind het vintage kartonnetje er leuk uitzien! Ik doe mee, ik Like je op facebook en ik volg je op Bloglovin. Mijn mail adress is hanna98@live.nl. Ik hou me mail in de gaten. Hoop dat ik win maar ik gun het andere natuurlijk ook héééél erg! Keep my fingers crossed.
    With lots of Love,H
    Hanna

    ReplyDelete
  2. Ik doe mee! Ik wist zelf niet dat we dit hadden in België, het ziet er echt leuk uit! Ik volg je al op Bloglovin' en op GFC :D ook heb ik de FB pagina van Annemarieke geliked! Ook staat er een post op men site en staat het vermeld in de sidebar :D Nu hopen dat ik win :D xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mijn emailadres is: elinetjex1995@hotmail.com

      Delete
  3. Wat een leuke give away! Ik doe mee en volgde al op Bloglovin, nu heb ik ook de FB van Annamarieke geliked. Nu maar duimen! Groetjes van Mieke (mieke_deventer@hotmail.com)

    ReplyDelete
  4. Bedankt om me weer te laten weten dat je een winactie hebt... Ik heb al het verplichte gedaan en volg je zowel op bloglovin' als op GFC.
    Mijn emailadres: xgstephaniee@hotmail.com

    Liefs!

    ReplyDelete
  5. Ha,
    Wat een leuke winactie,
    Ik heb de facebook pagina geliked en ik volg jou nu op bloglovin.
    email adres is: heidiwout@hotmail.com

    Liefs!

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke oorbelen, helaas heb ik geen gaatjes dus laat ik deze give-away aan me voorbij gaan.
    Je hebt een leuke blog!
    Ik volg je nu, kom je eens een kijkje nemen op mijn blog?

    Liefs

    www.blamethefireworks.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Wat een super leuke winactie zeg. En wat een mooie oorbellen. Eerlijk gezegd kende ik de webshop nog niet, maar ik heb meteen een kijkje genomen. Wat een schattige knopjes zijn er op te vinden. Erg leuk! Vooral omdat sommige zo anders zijn dan alle standaard knopjes. Ik doe dan ook graag mee aan je winactie. Ik volg je al een tijdje via bloglovin' en zal je nu ook even volgen via GFC. Kleine moeite. Oja, ook heb ik de facebook pagina dus geliked. Via mijn account> Isabella Hallo. Misschien dat ik ook nog even verwijs via mijn blog naar je giveaway, maar dat moet ik nog even bekijken.. hihi. Liefs, Isabella

    (Mijn mailadres> ieszabella@gmail.com )

    ReplyDelete
  8. Wat een leuke winactie! Ik heb al een paar hele mooie oorbellen gezien.
    Ik heb de Facebook pagina geliked en ik volg jou via GFC en Bloglovin'.
    Mijn emailadres is djuli.bravenboer@gmail.com

    X

    ReplyDelete
  9. Super leuke give away!
    Ik kende de webshop niet, maar heb gelijk een kijkje genomen, wat een leuke dingen! :)
    Ik heb de fb pagina geliked, ik volg je via GFC en Bloglovin, ik heb een post over de give away gepost en ik heb het plaatje + link in mijn sidebar staan. Mijn mail is: thefirstfloor@hotmail.nl

    xx

    thefirstfloor.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ik volg je leuke blog en likete Annamarieke al op facebook :)

    id_qp at hotmail.com

    Isa

    ReplyDelete
  11. Heey, leuk dat je me volgt! :)
    Super leuke winactie ook! Ik doe mee. Ik heb je gevolgd op bloglovin EN gfc en heb de facebook pagina geliked! Wanneer komt de uitslag? (mail; ilikethisway@live.nl)

    ReplyDelete
  12. leuke winatcie ik doe mee. volg je op bloglovin en gfc. en facebook geliked. ps wil je ook mee doen aan mijn winactie.

    ReplyDelete
  13. Ik heb ALLES gedaan, gevolgd op bloglovin, geliked op facebook, link toegevoegd aan mijn blog en ook de gadget toegevoegd! Dus ALLES, ik wil ze zo graag winnen ze zijn zo leuk! (mail: maikeve@hotmail.com)

    Ik ben weeeeg van je blog! Ik hoop zo dat ik het win, heb alles gedaan waar ik ook nog extra punten mee kon verdienen, ik ben misschien wat laat maar ik hoop dat ik toch nog kans maak! :D

    xxxx www.livelikemaike.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ik volgde je al op GFC en Bloglovin en ik heb het geliked op facebook, wat een superleuke actie! echt originele oorbellen.
    liefs,
    invisiblecreations.blogspot.com
    mijn email is idwerd@hotmail.com

    ReplyDelete
  15. Wanneer komt de uitslag? Ik hoop echt dat ik gewonnen heb! :D Vind de oorbellen helemaaaaaal super!

    x livelikemaike.blogspot.com

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!