2 February 2013

Giveaway met Jewelz4u


De beloofde giveaway, dit keer met Jewelz4u, een superleuke webshop met allerlei sieraden. Ik mag €15 aan shoptegoed weggeven!

Jewelz4u is een webshop die nog niet erg lang bestaat maar wel al erg succesvol is. De shop verkoopt mooie en luxe sieraden voor niet al te dure prijs. Mooie armbanden, opvallende oorbellen en superleuke kettingen waarvan er iedere week weer nieuwe bijkomen. Hiernaast houdt Jewelz4u ook hun facebookpagina goed bij, waarop ook iedere maand een winactie verschijnt. Ook super natuurlijk!

Jewelz4u gaat de hele wereld af via internet op zoek naar de nieuwste trends op sieradengebied. Als er iets leuks wordt gespot, komt dat ook in de shop. Voor de laatste sieradentrends kan je dus ook altijd op de webshop terecht. Zo zijn er nu de populaire Fairtrade vriendschapsarmbanden uit Peru, Decenario's uit Brazilië en zo iedere keer iets nieuws.

Alles bij elkaar opgeteld is het dus zeker een kijkje waard op de webshop van Jewelz4u; http://jewelz4u.nl/

Zoals ik al zei mag ik €15 shoptegoed weggeven op mijn blog, dus doe je mee?

Wat moet je doen?
- Volg mijn blog met GFC of Bloglovin'
- Like de facebookpage van Jewelz4u >KLIK<
- laat een reactie achter met je e-mailadres en wat je allemaal hebt gedaan om mee te doen.

Wat mag je doen?
- Plaats een duidelijke link in een blogpost naar de giveaway. (+1)
- Plaats dit plaatje met link in de sidebar van je blog + dat het een giveaway is: (+2)



Ik hoop dat jullie allemaal meedoen! De giveaway staat 2 weken online, dus je kan nog meedoen t/m zaterdag 16 februari. Voor vragen, laat een reactie achter of stuur een mailtje naar myjourneythroughstyle@live.nl

Liefs,

Charlotte


18 comments:

  1. Ik heb je gevolgd op GFC en Bloglovi', ik heb de FB pagina geliked en ik heb iets gepost over de winactie op mijn blog!
    Mijn email is: daydreamydreamer@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey, het is beter dat je dit emailadres gebruikt: elinetjex1995@hotmail.com

      Trouwens, ik heb al eens rond gekekn op de sitz van Jewelz4u en ik heb al hele leuke dingen gezien, voor mezelf en om iemand een cadeautje te geven :D Ik hoop echt dat ik win! Ook ga ik morgen je winactie aan mijn sidebar toevoegen :D xx

      Delete
    2. Oké, nu ga je me waarschijnlijk echt wel beu zijn, maar ik wil echt zo graag winnen! :D Hier is de link naar mijn blog waar je kan zien dat je in mijn sidebar staat en dat ik iets gepost heb over je winactie! http://dreamydaydreamer.blogspot.be/

      Ik hoop dat ik win! :D

      Delete
  2. leuke blog meid!
    kijk ook een op mijne en volg als je leuk vind

    Love, Carmen
    www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Oh, leuke give away! Helaas heb ik geen Facebook meer sinds 2013, dus voor mij wordt het hem niet. Maar ik ga je wel volgen want je blog is leuk! Liefs

    ReplyDelete
  4. Ik doe mee!
    Ik heb al de verplichte acties gedaan :) !
    Mijn email: xgstephaniee@hotmail.com

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke winactie! Ik doe zeker mee, en natuurlijk hoop ik op het beste. Eerlijk gezegd kende ik deze sieradensite nog niet, dus hartstikke bedankt voor het doorgeven!:) Ik heb je geliked via Blogloving en GFC. Ook heb ik de facebookpagina van Jewelz4u geliked.

    Veel succes iedereen!

    Liefs,
    Lisa
    Email: lisagroot@hotmail.com

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke winactie, ik doe mee!

    * Ik volg je met GFC en Bloglovin'.
    * Ik like de Facebookpage van Jewelz4u.

    zegbers@hotmail.com

    ReplyDelete
  7. Supermooie giveaway,
    Ik volg je via GFC en Bloglovin'
    en ik heb de facebook pagina geliked,

    ik heb geen blog dus kan de andere niet doen

    ReplyDelete
  8. Echt een hele leuke winactie! Ze hebben echt hele leuke sieraden in hun webshop! Ik doe meee! :D

    ♥ ik volg je via bloglovin én GFC
    ♥ email; master-dewi[at]hotmail.com

    xoxo

    ReplyDelete
  9. Ik volg je via GFC en heb jewelz4u geliket op facebook!
    Lijkt me echt een leuke webshop :)

    - Marie, marie.everaerdt@hotmail.com

    ReplyDelete
  10. Eindelijk mijn deelname! Ik heb de fbpagina geliked en volg (of course) je blog! We kunnen zaterdag trouwens ook 's ochtends filmpjes maken ;)

    xxx

    ReplyDelete
  11. Halloooo! Super leuke winactie en ik doe graag mee! Ook echt supertof dat je zelf de sieraden uit kan/mag zoeken dan! Ik voldoe aan alle eisen, hihih. Heb de facebook pagina geliked en volg jou via bloglovin. Liefs X

    (Mijn mailadres> ieszabella@gmail.com )

    ReplyDelete
  12. IK heb ook de FB pagina geliked en volgde je al, dus dat is een extra compliment:) Daarnaast ben ik al 3 jaar je BFFFFFFFFF en mijn email adres heb je al maar voor de zekerheid: tessa661@live.nl

    xx

    ReplyDelete
  13. Hey,
    Super leuke giveaway,ik doe mee ;)

    Ik volg je op bloglovin, maar heb geen facebook : i hope so you don`t care ;o

    Mijn e-mailadres is: beautydough@gmail.com

    Xx

    ReplyDelete
  14. Leuke winactie! ik volgde je al en heb het geliked op facebook.
    Ze hebben echt superleuke dingetjes & heel origineel!
    mijn email is: idwerd@hotmail.com

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!