26 February 2013

Ziek in de vakantie, yeeeh!


Ja, dat was sarcasme in mijn titel. Dat 'yeeeh!' gedeelte dan, het ziek zijn niet. Ik heb nu al sinds afgelopen vrijdag vakantie en ben ook al sinds afgelopen vrijdag ziek. Vandaag gaat het gelukkig al wel een stuk beter maar helemaal gezond ben ik nog niet. Ik heb gewoon de griep, niets ernstigs, maar toch niet fijn. Gister en eergisteren lag ik gewoon de hele dag in bed met koorts, verkoudheid en een pijnlijk hoestje. Ik moet echt snel gaan uitzieken, want een vriendin, Cas, heeft me meegevraagd 3 dagen te gaan skiën! Hoe leuk is dat? Dat wordt dan mijn eerste echte skivakantie, want dat dagje met school was zonder overnachting. En raad is waar ik heen ga? Naar Winterberg, in Duitsland, de plek waar ik dus ook al met school ben geweest! Superleuk, want dan ken ik het gebied al een beetje. Maar ik wilde dit even posten zodat jullie weten dat die verdraaide griep de reden is dat ik een kort tijdje niet heb gepost; ik kon me namelijk niet echt ergens lang op concentreren zonder gelijk koppijn te krijgen. Vandaar dat een blogpost schrijven ook niet helemaal goed ging:) Ik hoop echt dat ik mee kan skiën, helpen jullie voor me duimen?

Liefs,

Charlotte

10 comments:

  1. Awh, beterschap! :)
    Ik volg je nu ook!

    ReplyDelete
  2. Heel veel plezier in Duitsland, ik ga voor je duimen! ;) En beterschap he!

    Liefs, Annabel

    ReplyDelete
  3. Ziek in de vakantie, daar is echt niets aan. Ik hoop dat je toch kunt gaan skiën! Mijn zusje is er de afgelopen week een aantal dagen geweest en ze zei dat er super veel sneeuw lag!
    Liefs, Swaen

    ReplyDelete
  4. Heel veel beterschap! Ik hoop dat je snel opknapt..

    ReplyDelete
  5. Heel veel beterschap en inderdaad hopen dat je mee kan skieen, ik duim voor je!
    Ik ken het, heb er ook zovaak last van gehad...! Maar heb ook een keer gehad dat ik op de laatste dag van de herfstvakantie ineens met spoed naar t ziekenhuis moest en geopereerd werd en toen mocht ik een week niets doen dus had ik eigenlijk nog een weekje vakantie er achteraan (hoewel ik alleen maar op de bank kon liggen) maar goed, het was toch een soort van verlengde vakantie hahaha! :P

    ReplyDelete
  6. Hee!

    ik heb je zondag een mail gestuurd omdat je één van de winnaars bent van mijn give-away, zou het fijn vinden als je daarop zou reageren, dan kan ik het voor je op de post doen!
    Liefs,

    http://www.oh-saycanyousee.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  7. Heel veel beterschap gewenst!!!

    ReplyDelete
  8. ZO balen om net ziek te worden in je vakantie! Hopelijk voel je al stukken beter!! <3

    Mag ik je om een gunst vragen? Ik doe mee aan een fashion battle die ik echt super graag wilt winnen. Zou je AUB op mij willen stemmen? dat zou ik waarderen. Het zijn 5 links, maar op mij blog worden ze allemaal weergegeven. Het is echt maar 5 seconde werk en dan help je een medeblogeer uit de brand :). Daarnaast geeft ik ook 2 kaartjes weg voor het event Webshop Till You Drop.

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.nl/2013/03/bloggers-fashion-battle-need-your-help.html

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!