12 March 2013

GiveAway met Vintagexplosion


 Weer een giveaway! De derde vanaf februari alweer. Dit is de laatste voor een tijdje hierna, want ik ga even weer lekker bloggen i.p.v. zoveel giveaways organiseren. Maar dat wil niet zeggen dat deze giveaway niet weer superleuk is! Dit keer kan je een geweldig pakketje van de webshop Vintagexplosion winnen. Dit is hoe de webshop staat beschreven:

"vintagexplosion is een webshop waarin bijzondere en betaalbare curiosa uit de periode 20s t/m 80s centraal staat. Naast grotendeels vintage artikelen worden er af en toe ook nieuwe items met een vette knipoog naar de 60s / 70s aangeboden.
Het aanbod bestaat uit woondecoratie, textiel, speelgoed, kleding, sieraden, kaarten, poëzie-plaatjes en albums, film / tv curiosa, muziek-memorabilia en nog vééééééél meer."

Ik vind het echt een geweldige shop, omdat ik gek ben op leuke vintage spulletjes en dat is waar deze shop om draait! Ik mag een heel leuk pakketje weggeven, met daarin...

4 ansichtkaarten uit de jaren 70 en een etuitje en een broche uit de jaren 60!

Hoe leuk is dat? Ik ben nu al jaloers op wie dit gaat winnen:)

Wat moet je doen om mee te doen?
-Volg mij met GFC of Bloglovin'
-Like VintageXplosion op facebook (KLIK)
-Laat een reactie achter met je e-mail en wat je allemaal hebt gedaan om mee te doen.

Wat mag je doen, om meer kans te maken?
-Volg mij met GFC en Bloglovin'
-Plaats een duidelijke link in een post op je blog naar deze giveaway
-Meld je aan voor de nieuwsbrief van Vintagexplosion (KLIK)
-Plaats dit plaatje in de side bar van je blog:



Ik hoop dat jullie allemaal meedoen!

Liefs,

Charlotte

10 comments:

  1. Super leuke kaarten! lekker vintage allemaal. Ik doe mee!! Ik volg je en ik heb 'gevindikleukt' :)

    ReplyDelete
  2. Wat leuk! Ik doe graag mee. Het is altijd moeilijk om aan dat soort spullen te komen, maar het is heel leuk om te hebben haha :-) Ik voldoe aan de eisen om mee te doen. Ik volg jou dus & like VintageXplosion op facebook. (Ik volg je trouwens met bloglovin & GFC)

    Liefs,
    Isabella

    ReplyDelete
  3. ik doe niet mee, maar ik heb je wel genomineerd voor de liebsteraward:
    http://fashionskillsforyou.blogspot.nl/2013/03/ik-ben-genomineerd-liebsteraward.html#more

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke winactie, ik doe graag mee. Want ik zou van vintage hihi!

    - Ik volg je via GFC én Bloglovin'
    - VintageXplosion geliked op Facebook (Mariska Wubbels)
    - email: mariska.wubbels@gmail.com

    - Ik heb me aangemeld op de nieuwsbrief van VintageXplosion! (fingerart@hotmail.com)
    - Je plaatje staat in mijn sidebar en als je er op klikt kom je op deze pagina!

    Succes iedereen!
    liefsx

    ReplyDelete
  5. Ik doe mee! (: volg je en heb geliked op fb!!

    xx

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke winactie! Hier doe ik zeker aan mee:D Ik volg je via GFC en heb de facebook pagina geliked.
    Mijn email is myhappienzz@hotmail.com

    ReplyDelete
  7. Leuk! Ik doe mee! Ik volg je via GFC, heb de facebook pagina geliked en mijn mail is: fashiondreamsforever@hotmail.nl xx

    ReplyDelete
  8. Ik volg je via bloglovin, heb de facebook pagina geliked en mij aangemeld voor de nieuwsbrief.
    cvandenheuvel@live.nl

    Liefs

    ReplyDelete
  9. Niet echt iets voor mij, veel succes iedereen!
    x

    ReplyDelete
  10. Suuuuuper leuk! Ik heb alles gedaan! Dus ook de extra dingetjes, alles! Ik hoop dat dat genoeg is om dit te winnen! Ik zou het echt super graag hebben, wat een leuke dingetjes!

    xx (maike) : livelikemaike.blogspot.com

    maikeve@hotmail.com

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!