29 March 2013

Korte post +voorproefje

Even een korte 'update-post', ik ben nu in Rotterdam bij mijn oma aan het logeren. Vanochtend had ik een Meet en Greet met allemaal kleine kindjes die het verhaal van Skon, waarin ik meespeel, helemaal hadden gevolgd en ons dus nu gingen ontmoeten. Ze waren allemaal ontzettend enthousiast en superschattig. Daarna ben ik 's middags naar de tentoonstelling van Jean Paul Gaultier geweest in de kunsthal met oma. Het was echt supergaaf! Over dit alles en over de rest van mijn afgelopen 3 weken zondag meer, want dat komt er een nieuwe 'last view weeks' post online. Hier alvast wat foto's van vandaag.

Liefs,

Charlotte









2 comments:

  1. Haha wat leuk met die kindjes, die zien jou dan echt als een heel beroemd iemand :)
    en wat gaaf dat je naar de tentoonstelling over jean paul gaultier bent geweest! ik wil er ook nog heel graag heen maar de prijs voor de treinreis naar rotterdam houdt me nog een beetje tegen...

    ReplyDelete
  2. Wat schattig met die kindjes! :D
    Ik ben ook naar de Kunsthal geweest voor Gaultier. Was prachtig! ♥

    Liefs,
    Adriƫnne

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!