16 March 2013

New In - Februari maart


Ik heb al een tijdje geen shoplog gedaan, dus heb ik net even alle kleding die ik in februari en maart (tot nu toe) heb gekocht. Het is best veel, want ik hou van kleding:) en het is een mix van van alles en nog wat; H&M, Bershka, Zara, en tweedehands. Enjoy;)

Links, de Ramones dress van de H&M, hij koste €20,- best duur want het is erg dunne stof. Maar ik zocht al een tijdje voor een top/jurk met hoge, ronde hals en lage armsgaten. Én ik had nog een giftcard van de H&M t.w.v €50,- omdat ik mee had gedaan aan een onderzoek over de Girlz! Dus natuurlijk nam ik deze toen mee. Ik draag hem nu met een oversized, lange blazer of een spijkerjack met studs en eronder een maillot met Dr. Martens. In de zomer denk ik dat ik hem nog veel meer ga dragen want daar is 'ie iets meer geschikt voor.

Rechts een bloemetjesjurk van de Bershka, niet helemaal mijn smaakt, want ik hou niet echt van rushes. Maar ik kreeg deze van een buurmeisje omdat hij voor haar nog te groot was. De jurk is best lang, ook voor mij nog een beetje groot, maar gelukkig zit er elastiek in het midden dus dan trek ik de rok gewoon wat meer omhoog zodat hij wat korter is. De print en de stof vind ik wel super! Wel echt een zomerjurkje dit, dus hij blijft nog even in mijn kast hangen. Ik weet niet hoe duur hij was, want ik heb hem dus gekregen.


Dit paarse shirtje van Björn Borg heeft mijn moeder tweedehands gekocht voor €12,-. Het is gewoon om in te sporten, verder niets interessants:)

Yeeeeh! Ik ben in het bezit van een skater skirt! Deze is van de H&M en koste maar €9,95, echt ene koopje dus! Deze kocht ik ook van mijn giftcard. Ik wilde al een tijdje een skaterskirt en toen zag ik deze, in het grijs. Ik vind hem echt superleuk en ik draag hem bij heel veel verschillende dingen. Als ik deze nog in het zwart tegenkom koop ik die denk ik ook. Ik vind het model heel mooi, hij zit strak om het smalste deel van je middel en loopt dat heel wijd uit naar onder.

Deze zwarte minirok met glitters kocht ik tweedehands voor maar €7,- Het is van een hele mooie en dikke stof, ik denk dat er ook een jasje bij hoort, echt zo'n soort chanelachtig pakje. Ik draag deze met een trui of t-shirt, maillot en Dr. Martens, alleen met dit weer want voor de zomer is hij echt te dik, te kort en te zwart. In het label staat: Equivoque paris. Klinkt ook erg chique:)


Dit shirtje met driekwart mouwen kocht ik ook bij de H&M, ik vind de kleurencombinatie erg mooi, oranje met donkerblauw en het shirt zit heerlijk. Gewoon een basic eigenlijk, voor op een spijkerbroek. Deze koste €7,- in de uitverkoop.


Last but not least: dit 'piraten shirt' van de Zara. Ik hou van strepen en blauw en ik vind de print ook erg gaaf op het shirt. Maar als hij de achterkant niet had gehad had ik hem waarschijnlijk niet gekocht, want dan is 'ie minder leuk. Dit shirt heeft namelijk een kleine opening op de rug, die aan de bovenkant sluit met een strik. Volgens mij kostte dit shirt €10,- in de uitverkoop.

Dat was alles! Het meest blij ben ik met mijn twee rokjes en de jurk van de H&M. Wat zijn jullie favorieten?

Liefs,

Charlotte

21 comments:

  1. hele leuke aankoopjes! :D

    ReplyDelete
  2. Dat skaterrokje heeft een vriendin van me ook, die is heel leuk! Ik wil zelf nog heel graag een (nep)leren skaterskirt, die zijn zo leeuk :D

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke dingen heb je gekocht!

    ReplyDelete
  4. Leuke dingen! Ik vind vooral het laatste truitje erg leuk x

    ReplyDelete
  5. Die skater skirt is leuk joh, ga ik ook naar kijken! Hmm, ik kan hem op de site niet vinden, kan dat kloppen? :(

    ReplyDelete
  6. Erg leuke items heb je geshopt!

    ReplyDelete
  7. Wauw dat bloemenjurkje is erg leuk!

    ReplyDelete
  8. Je hebt erg leuke dingen gekocht :)! Ik vind vooral het skaterrokje erg mooi, ik heb ook zoiets gekocht in het bordeaux rood bij Primark, koste €4!! Super goedkoop, baal nog steeds dat ik er toen niet meer van gekocht heb, gelukkig ga ik vrijdag alweer naar Primark hehe. Ik vind de jurk van de H&M ook heel gaaf!

    Als je het leuk vind, ik organiseer vandaag een link party op mijn blog. Dit houdt in dat je reclame mag maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto en een link naar je blog! Super tof toch?! :) Zou het leuk vinden als je mee zou doen met bijvoorbeeld dit artikel!

    xo Rosie

    ReplyDelete
  9. dat jurkje is echt helemaal mijn ding, superleuk voor in de zomer!

    ReplyDelete
  10. Het Ramones kleedje en de shirt met driekwart mouwen vind ik super! Hele leuke aankopen! Liefs,Laura

    ReplyDelete
  11. Zo'n Ramones shirt wil ik ook nog graag! Leuke aankoopjes.

    ReplyDelete
  12. Leuke dingen, vooral dat jurkje is echt prettyyy :)

    ReplyDelete
  13. Hele leuke dingen! <3

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Wat een leuke dingen, ik vind jou Ramones jurk erg gaaf!
    Liefs, Swaen

    ReplyDelete
  15. Oh, dat bloemetjesjurkje vind ik geweldig juist! :) Wat leuk dat je die hebt gekregen. Liefs

    ReplyDelete
  16. Mooie aankopen, vooral die top met RAmones en het skaterskirt vind ik supergaaf!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!