23 March 2013

Outfit: Pretend Spring Is In Full effect






Dress Markt - Jacket Diesel - Maillot H&M - Boots Dr. Martens - Scarf (Bandana) ?

Afgelopen donderdagochtend, toen ik klaar stond om de deur uit te gaan naar school, realiseerde ik me ineens dat ik de eerste 2 uur vrij had, i.p.v. alleen het eerste uur. Net op tijd, want anders had ik een uur op school gezeten en niks moeten doen. Maar nu had ik tijd om even outfitfoto's te maken! Het was dus wel 's ochtends, vandaar mijn nog beetje slaperige hoofd en gekreukte gezicht:)

 Mijn moeder heeft ze gemaakt, niet echt de beste fotograaf, vandaar de beetje overbelichte foto's. (Maar toch bedankt mam!) Mijn katten werden toen ook nog slachtoffer, zoals je ziet. Maar hoe dan ook, ik heb dit jasje net nieuw tweedehands gekocht en ik ben er superblij mee. Ik was het zat om steeds maar zo weinig kleur te dragen, dus deed ik nog even een vrolijk sjaaltje in mijn haar.

Ik nog heel veel leuke posts op de planning staan, waaronder Dip Dye en een Primark shoplog. Dus die kunnen jullie nog verwachten,

Liefs,

Charlotte


17 comments:

  1. Mooie outfit. Staat je goed. XX

    ReplyDelete
  2. Mooie outfit, ik ben fan van je jurkje en jasje!

    ReplyDelete
  3. Leuke outfit! Je schoenen vind ik zooo tof!

    ReplyDelete
  4. Leuke outfit. En geweldig dat bandje in je haar; zo vrolijk! :)

    ReplyDelete
  5. Mooie outfit, dat kanten jurkje staat je echt leuk!

    ReplyDelete
  6. Leuke outfit, het spijkerjasje is heel erg leuk! <3

    Mag ik je om een gunst vragen? Ik doe mee aan een blogathon van Goosecraft en B.loved. Zou jij mijn outfit willen like op fb via deze link:
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151335698077747&set=a.10150159070657747.284831.184318442746&type=1&theater
    Je help mij er heel erg mee :). Alvast bedankt!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Mooi outfit! Dat haarbandje maak het extra leuk! :D

    Liefs,
    Adriënne

    ReplyDelete
  8. Leuke outfit! Je hebt echt een toffe blog en ik heb je dadelijk gevolgd, wil je terugvolgen? :)

    Love,
    www.fashionatic.be

    ReplyDelete
  9. Leuke outfit! En wat een leuke katten :)

    ReplyDelete
  10. Hele leuke outfit, en je katten zijn cute hihi. xx

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!