9 March 2013

Outfit: Selfmade Skirt








Jack Primark & DIY studs - Top Primark - Skirt Selfmade - Ring Primark - Maillot H&M - Boots Dr. Martens

Zoals ik in één van mijn laatste posts heb verteld, zit ik nu op naailes. Maar 5 lessen, van ik weet de grootste basis al maar ik kwam gewoon niet verder. Ik heb nu al 3 lessen gehad waarin ik dit rokje heb gemaakt en ben begonnen aan een jurk. Dit rokje is erg simpel om te maken, het was een soort opfrissertje zeg maar:) maar omdat de stof zo leuk is, allemaal tijdschrift covers, ziet het er gelijk superleuk uit.

Hoe dan ook, ik heb een rokje gemaakt en dat wilde ik even laten zien. De foto's zijn gelijk uit school gemaakt dus mijn haar zit nog verwaaid van op de fiets. En sorry voor de niet al te charmante lange nagels, maar die zijn inmiddels afgeknipt. Mede dankzij mijn pianolerares die vind dat mijn pianospel nu ook drum bevat dankzij het tikken van mijn nagels op de toetsen.

Morgen een nieuwe giveaway online! De laatste in een rijtje van 3, ik kreeg namelijk ineens veel enthousiaste mailtje terug van bedrijven. Doen jullie allemaal weer mee?

Liefs,

Charlotte

13 comments:

  1. Super leuke outfit. En wat leuk dat je dat rokje hebt gemaakt! :) Heel creatief. Liefs

    ReplyDelete
  2. Wat leuk charlotte! Ook echt superleuk dat je op naailes zit, waar doe je dat?xx

    ReplyDelete
  3. Erg mooi gedaan, knap dat je dit kan :).
    Liefs

    ReplyDelete
  4. Leuke outfit en je zelfgemaakte rok is echt heel gaaf!

    ReplyDelete
  5. Leuke outfit en je rokje is zeker leuk!

    Liefs
    Danielle

    ReplyDelete
  6. Leuk gemaakt en gecombineerd!

    Xx Alex

    ReplyDelete
  7. Superleuk dat je die rok zelf gemaakt hebt! Stoer jasje! liefs.

    ReplyDelete
  8. Wow! You did a great job with the skirt!!
    xoxo

    ReplyDelete
  9. Moooie outfit! het jasje is leuk. je hebt een leuke blog! ik volg je nu! :)

    ReplyDelete
  10. Dat zelfgemaakte rokje is tof! En je hebt het geheel heel mooi gecombineerd. :)

    ReplyDelete
  11. Je rok is echt super leuk! :D Heb helemaal dezelfde ring! :D
    Liefs Eline xxx

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!