29 April 2013

3 dagen Trier! + Walibi

Zoals ik in mijn vorige post al had geschreven ben ik naar Walibi geweest en daarna 3 dagen naar Trier in Duitsland. Daar wil ik natuurlijk wat meer over vertellen, en de vele foto's laten zien.

Als eerste Walibi, ik ging erheen met Noor, die echt overal in durft. Ik daarentegen ben dit jaarr voor het eerst in een achtbaan over de kop gegaan. Dat vond ik toen superleuk, maar die doodenge achtbanen in Walibi, No Way dat ik daar in ga. Dacht ik dan tenminste. Voor ik het wist had Noor me overtuigd om met haar in de Goliath te gaan en zat ik vastgegespt in een achtbaankarretje dat steeds dichter bij de afdaling van 46 meter hoog kwam. Ik kon geen kant meer op. Ik kan met 1 woord omschrijven hoe het was: verschrikkelijk. Mensen diemet mij wel eens in een achtbaan hebben gezeten, wat er niet heel veel zijn trouwens, weten dat ik echt gil als eeen bezetene en ook nog eens superhoog, gemixt met lachen, waardoor er nogal vreemde geluiden uit mijn keel komen. Maar nu moest ik niet lachen, nu was het meer een soort oerkreet. Gewoon niet gezond meer. Gelukkig was de rest van de dag wel super en hadden we heerlijk weer. Het was supergezellig!


Voor de 'Crazy River' met Noortje

Avec Noortje

Als tweede Trier. Een stadje in Duitsland waar nog allemaal oude Romeinse gebouwen enzo staan. Heel 3 Gymnasium ging er 3 dagen heen. We sliepen in een jeugdherberg, wat supergezellig was. 'S avonds gingen we kaarten en pingpongen:) Overdag liepen we van hort naar her, van kerk naar kathedraal, van plein naar ruines, van museum naar toren en dan weer een kerk. Erg vermoeiend maar wel superleuk. Ik ben wat dat betreft een echte toerist, ik heb dan ook enorm veel foto's gemaakt. Een nogal groot minpuntje: Mijn tas is gestolen, in een kerk nog wel, met mobiel, portomonee en alles erin. Maar we hebben alles al laten bolkeren enzo en mijn mobiel was toch best wel oud. Mijn gleodnieuwe IPod had ik gelukkig in mijn broekzak zitten! Moraal van het verhaal: Let Goed Op Je Spullen! Ondanks dat was het echt super met iedereen en heb ik een paar topdaagjes gehad.


V.l.n.r. Emma, Danique, Cas, Noor, moi en Sophie

Met lieve Emsie

Crazy Noortje

Vandaag is mijn moeder jarig en morgen gaan we naar Amsterdam op koninginnendag, heb er zin in! Gaan jullie nog wat leuks doen?

Liefs,

Charlotte





7 comments:

  1. Leuk dat je naar Walibi bent gegaan! En nog gefeliciteerd met je moeder en veel plezier in Amsterdam! Ik ga morgen op Koninginnedag optreden met de steeldrum band en ik ga voor de rest m'n examen voorbereiden =[!

    xxx Katy ^^!

    ReplyDelete
  2. Hahah, dat stukje over Walibi, echt heel leuk geschreven! WTF? wie steelt er nou weer een tas in eenKERK? :o HAHAHAHAH, Oke, eigenlijk is het niet grappig! Gelukkig zat je iPod in je zak! liefs.

    ps, ik heb een winactie, doe je al mee?

    ReplyDelete
  3. shit zeg, wat balen van je tas! gelukkig heb je het ondanks dat toch nog leuk gehad!

    www.jenniefromtheblog.com // www.jenniefromtheblog.nl

    ReplyDelete
  4. Gelukkig heb je het uiteindelijk super leuk gehad. Coole foto's:)

    Enter my Ugg giveaway! Http://www.fashionablepris.blogspot.com/

    X Pris

    ReplyDelete
  5. Klinkt als een paar erg leuke dagen! Behalve dan van je tas natuurlijk, vraag me dan altijd af wat voor zielige types dat zijn die je tas stelen...

    ReplyDelete
  6. Klinkt erg leuk en leuke foto's!

    ReplyDelete
  7. Ooh wat erg dat je tas is gestolen!! Wel fijn dat je het zo leuk hebt gehad!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!