1 April 2013

Last Few Weeks 01-04-'13

VROLIJK PASEN!!! (beetje laat)

Eindelijk heb ik tijd om een nieuwe 'last few weeks' te schrijven. Deze wordt lang, want ik heb nogal veel gedaan de afgelopen weken!

De laatste paar weken waren vermoeiend, vanwege de volgende dingen. Sowieso gewoon erg veel school. Heel veel toetsen, lessen en projecten door elkaar + een toetsweek in het vooruitzicht (over een week). Verder moet ik thuis nog erg hard blokken op een pianostuk van Beethoven, waarvan de uitvoering 19 april al is. Help! Ook nog iets vermoeiends: het weer. Serieus; ik HAAT de winter, herfst, kou, wind en de kale bomen. Van mij mag het gewoon het hele jaar zonnig zijn, echt waar. het enige leuke aan de winter is schaatsen, maar na een weekje heb ik daar ook wel weer genoeg van. Het is nu gewoon Pasen en het sneeuwt een beetje! Het is lente en ik fiets nog steeds met handschoenen, muts en sjaal op naar school! Dat is ernstig. Al met al was ik echt helemaal uitgeput en dat maakt me ook niet echt gezellig voor mijn medemens. Dus deze mini paasvakantie had dus ik echt nodig. Ik ben heerlijk uitgerust en nu kan ik weer knallen in de toetsweek.

Woody met paastaken, yeeeh / Mijn verzet tegen het weer; ik eet gewoon ijs.

Naast deze 'standaart' dingen heb ik ook nog erg vele leuke dingen gedaan. Een schoolfeest, gelogeerd, geshopt, getekend, geblogd, naailessen afgerond, noem maar op. Dat laatste, naailes, was echt superleuk. Ik heb zelf een jurk gemaakt, die komt nog in een aparte post, maar hier alvast een voorproefje, een vage instagram foto.

Mijn zelfgemaakte jurk / Met broertje bij theatervoorstelling 'The Woof Side Story', was echt supergrappig en leuk!

Op goede vrijdag had ik een meet & greet van Skon. Ik speel in ene soort interactief spel voor kinderen op de naschoolse opvang, samen met mijn broertje en nog een jongen. Die kinderen die dat verhaal dus al 3 jaar volgden mochten ons nu ontmoeten: zo schattig! Ze waren allemaal een jaar of 7 en enorm enthousiast. Dit vond plaats in het natuurhistorisch museum in Rotterdam.



Met de mascotte, Dirk de draak!

Blije kindjes

Daarna ging ik voor het paasweekend bij mijn opa en oma in Rotterdam logeren. Het is daar altijd supergezellig. Mijn opa heeft een hele grote 'tekenkamer', waar ik het altijd heerlijk vind om te tekenen. En mijn oma en ik gingen naar de tentoonstelling van Jean Paul Gaultier in de kunsthal en hebben flink gehsopt. De tentoonstelling was geweldig, ook daar kom nog een post over online. En over wat ik allemaal heb gekocht; Rotterdam is echt een superleuke winkelstad. Ook kwam mijn tante langs om me een beetje te leren fotoshoppen, met als resultaat een gloednieuwe header voor mijn blog!



Jean Paul Gaultier / Jean Paul Gaultier / tekenen bij opa / paashaas!


Dat was weer zo'n beetje alles:) Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen,

Liefs,

Charlotte

9 comments:

  1. Hele leuke foto's!
    Ik ben heel benieuwd naar je posts over de tentoonstellign van Jean Paul Gaultier en die van je jurk, hij ziet er leuk uit!
    En een tip: probeer op je spelling te letten, er zitten een paar opvallende fouten in (standaard ipv standaart, few ipv view in 1e zin).. waarschijnlijk gewoon typfouten door te snel typen, maar 't is wel mooier als je die kan 'vermijden' door het een keer na te lezen :)
    Liefs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dankjewel voor je lieve complimenten! gewoon lekker mee doorgaan en veel oefenen en dan gaat het steeds beter en krijg je er steeds meer gevoel voor, voor hoe de stof valt en waar plooien mooi zijn etc. :) en zou je kunnen kijken of je de foto's nu wel ziet op m'n blog? heb wat aangepast en ik denk dat het nu wel goed moet gaan, maar ik kan het zelf niet controleren want ik kan ze de hele tijd al gewoon zien haha :P
      Liefs,

      Delete
  2. Leuke foto's. En je header is inderdaad mooi geworden!

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie kat! Lijkt sprekend op de mijne :-)

    ReplyDelete
  4. Leuk blog! Super leuke kat:)
    Ik volg je ook, kus
    Sarah

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!