5 April 2013

Last Few Weeks

Ik heb erg veel te vertellen, dus ik hou het kort. Klinkt logisch toch? Ik had dus toetsweek en het ging verrassend goed! Mijn laatste paar toetsweken heb ik een beetje verpest maar op een of andere manier was ik dit keer echt een ubernerd, wat leren betreft. Ik heb me iedere middag opgesloten in mijn kamer en echt hard doorgeleerd. En de resultaten morgen er zeker zijn! Een 8,5 voor geschiedenis, een 9,1 voor Engels, een 8,6 voor tekenen en een 8,3 voor wiskunde. Die laatste is echt een wonder want meestal haal ik zesjes voor wiskunde. Klein minpuntje in deze mooie lijst is de 4,4 voor Duits. Ach, als je het heel snel zegt is het niets toch? Ik laat het toch vallen. Ik moet nog economie, Nederlandsen aardrijkskunde terugkrijgen, maar daar heb ik denk ik ook wel goed voor gescoort. Kortom; ik ben trots op mezelf:)

Verder heb ik ook nog wel erg veel leuke dingen gedaan met vriendinnen, heb ik mijn pianouitvoering gedaan waarbij ik Beethoven speelde (het ging gelukkig goed!), is mijn zomertennis weer van start gegaan, hou ik van de zon die steeds vaker een dagje komt kijken de laatste tijd en heb ik twee keer een taart gebakken afgelopen week.

Vandaag was de examenstunt op school. Erg leuk, alleen hadden ze stroop op iedereens fiets gedaan! Ik heb naar huis gefietst met een plastic zak over mijn zadel en heb toen mijn hele fiets ingezeept en weer afgespoeld. Erg nuttige tijdsbesteding al zeg ik het zelf...

Vandaag had ik competitietennis, morgen ga ik naar de sevendays dag in Walibi met Noor en overmorgen ga ik drie dagen met school naar Trier, te Duitsland. Druk, druk druk maar ook leuk, leuk leuk:)


Flipje slaapt op bloempotten / Woody lijkt op een hamster

Mijn Galaxy rokje is binnen! / broertjes op de fiets

Toch niet de hele tijd serieus met leren tijdens de toetsweek....

Verjaardag van een vriendin + HP ketting van Ebay / Puntstuds van Ebay zijn ook binnen!


Dat was alles is een supersonischsnelle sneltreinvaart, als je begrijpt wat ik bedoel. Hoop dat jullie ook een leuke paar weken hebben gehad!

Liefs,

Charlotte

ps; kijk even naar de blogs van een paar vriendinnen van mij! Ze zijn allemaal nog niet zo lang bezig en hebben nog niet enorm veel volgers; wat ze wel verdienen want hun blogs zijn super!



6 comments:

  1. Wow! Wat een mooie punten!

    Xx Mo Xx

    ReplyDelete
  2. cool photos, lovely post
    http://aprettylife13.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  3. Wauw wat een cijfers, echt heel goed!
    En je galaxy rokje vind ik nog steeds gaaf, heel leuk!

    ReplyDelete
  4. ohhh die armband! En inderdaad heeele goede cijfers!
    Weetje; jij lijkt heel erg op een vriendin van me: ze heeft ook bruine krullen, een roze truitje (ookal heb jij de jas aan maar toch) én ze heet ook nog eens charlotte!
    Dus ik denk steeds van he...
    maar nee, jij bent het toch.
    Leuke post,
    liefs

    ReplyDelete
  5. Mooie foto's! :) Dat armbandje is heel leuk!

    Liefs,
    Adriënne

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!