15 April 2013

My Favorite Youtubers pt. 1

Ik ben lichtelijk verslaafd aan youtube; hier mijn Top. 10 meest favoriete Youtubers (willekeurige volgorde). Jullie kennen de meeste waarschijnlijk wel maar misschien zit er nog iemand tussen die je nog niet kent! Dit zijn de eerste 5, de volgende 5 komen ergens deze week ook nog.

1. Zoella280390
Zoe is een beauty en fashion youtuber en ik vind haar stijl echt heel leuk. Ze is altijd supervrolijk enh aar Britse accent is ook geweldig:)




2. Dicasp
Caspar Lee is een youtuber uit Zuid-Afrika, die nu in Engeland is gaan wonen. Hij maakt erg grappige video's en ze zijn altijd leuk om te zien, vooral als hij een video maakt samen met een andere youtuber.



3. Miss Glamorozzi
Ingrid is echt een supervrolijke beauty en fashion blogger uit Amerika. Ze heeft echt een hele leuke stijl, waardoor ik ar video's graag kijk.




4. Danisnotonfire
Een youtuber met hele sarcastishe en droge humor  die geweldige video's maakt.





5. Itswaypastmybedtime
Carry Hope Fletcher is een heel vrolijk meisje dat vrolijke en simpele video's maakt, die leuk zijn om te kijken. En ze zingt ook nog! Echt heel mooi zelf, check haar cover van Impossible van James Arthur; ik kan niet stoppen met luisteren!




De andere 5 komen dus ook nog deze week online! Hebben jullie nog leuke youtubers die ik even moet gaan bekijken???

Liefs,

Charlotte

4 comments:

  1. Ik ken eigenlijk alleen de eerste 3, maar die zijn inderdaad super leuk!

    ReplyDelete
  2. Ken ze allemaal, Zoe is toch wel mijn favoriet!
    Hele leuke eigen stijl en altijd zo heerlijk vrolijk :)

    ReplyDelete
  3. Ik houd van Zoella! Verder vind ik lily melrose en thelondonlipgloss ook leuk :-)

    ReplyDelete
  4. Dankzij jou kan ik er weer een paar favoriete toevoegen!

    Let alleen een beetje op de spelling, want het leest soms eg vervelend. Een voorbeeld waar veel fouten in zitten:
    Youtbers (willekeruige volgorde). Jullie kennen de meeste waarschijnlijk welm maar misshcien zit er nog iemand tussen die je nog niet kent!

    Als je dit later terug leest zul je ook denken: oh ja hier moet ik op letten!

    Het is een klein kritiek puntje, want ik vind dit artikel erg leuk!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!