3 April 2013

Nieuwe header!






Ik heb een nieuwe header, of eigenlijk nieuwe headers. Ik heb het poppetje zelf getekend en met hulp van mijn tante heb ik haar in fotoshop steeds een andere print kleding gegeven. Het poppetje stelt mij voor, met bruine krullen en een fotocamera:)

Ik ben erg echt superblij mee en ook best trots op. Het is nog veel leuker geworden dan ik had gedacht! Hier alvast de eerste drie die ik heb gemaakt. Ongeveer iedere 2 maanden komt ik weer een nieuwe. Ook mijn layout ga ik nog veranderen, so stay tuned:)

Welke is jullie favoriet?

Liefs,

Charlotte




19 comments:

  1. Wat leuk gemaakt! De eerste met dat galaxy jurkje vind ik heel leuk, maar de andere ook !

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke poppetjes!
    Liefs, Swaen

    ReplyDelete
  3. Gaaf! Ik vind de laatste het mooist :)

    ReplyDelete
  4. Ze zijn echt mooi! Leuk dat je nu kunt wisselen!
    xx

    ReplyDelete
  5. Oh, mooi! Vooral die laatste is favoriet, door de vrolijke zomerkleurtjes denk ik. :)

    ReplyDelete
  6. ik vind de eerste het leukst, mooi gedaan xx

    ReplyDelete
  7. De laatste vind ik het leukst!

    ReplyDelete
  8. Super creatief! Heel orgineel, leuk gevonden! Liefs, Laura

    ReplyDelete
  9. Hoihoi,
    Ik heb je genomineerd voor de Liebster award!
    Deze award is speciaal voor blogs met onder de 200 volgers.
    De bedoeling is: Dat jij 11 feitjes over jezelf verteld,
    mijn 11 vragen beantwoord (zie: http://carinslife.blogspot.nl/2013/04/liebster-award.html),
    11 andere blogs nomineert,
    en voor die 11 blogs óók weer 11 vragen verzint,
    het is niet zo moeilijk als dat het lijkt!
    Het is de bedoeling dat je mijn blog en voornaam ook in je artikel vermeld.
    Laat je het even weten als je je artikel hebt geschreven?
    Liefs Carin

    ReplyDelete
  10. Ik vind het eerste het leukst!
    xC

    ReplyDelete
  11. De eerste is volgens mij toch het leukst, al vind ik de laatste ook heel leuk!
    En super tof dat je dat poppetje zelf getekend hebt, dat maakt het toch net iets persoonlijker. ^^
    Ook super bedankt voor je lieve reactie op m'n blog. Het grootste compliment dat je me kan geven is door te zeggen dat ik leuk schrijf; dus bedankt! :D x

    ReplyDelete
  12. Jaa ik was al benieuwd toen je het over een nieuwe header had!
    Hij is echt heel erg leuk geworden, heel mooi gedaan!
    Lekker strak en rustig, niet teveel en te druk maar toch persoonlijk :)

    ReplyDelete
  13. Wat leeuk! Vooral de eerste vind ik gaaf! En wat leuk dat je het zelf hebt getekend! x

    ReplyDelete
  14. Super leuk gedaan zeg!! De laatste is denk ik mijn favoriet :)

    ReplyDelete
  15. nice blog I would like follow each other on bloglovin and GFC kisses from perlitalizardo.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Leuk gedaan!! Klopt het dat je eBay artikel nog niet zichtbaar is?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje!
      &Ja klopt! Ik had hem per ongeluk weer op concept gezet! Hij staat nu wel online:)
      xx

      Delete
  17. hey Lot, hoe doe je zo'n header? x

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!